اصول چیدمان لوکس در خانه (عکس)

اصول چیدمان لوکس در خانه (عکس)

 اصول چیدمان لوکس در خانه با طراحی«بیزینس اینسایدر»

 

چهره ها، ستاره ها و هنرمندان در سراسر جهان مورد دقت چندان عموم مردم قرار دارند و سبک و سیاق زندگی انها همۀ وقت زیر نظر دوربین عکاسان و خبرنگارهاست.

 

تقریبا تمامی خبرهای منتشره در رابطه با این افراد، از کوچک ترین فعالیت هایي که انجام می‌دهند تا اوضاع منزل و زندگی و ماشینی که سوار میشوند، با استقبال زیادی از طرف مردم مواجه میباشند. دلیلش هم این هست که اغلب عوام، شخصیت هاي خاص و محبوب خود را بعنوان الگو برای خود گزینه نموده و سعی می‌کنند که زندگی خود را به سبک انها تغییر دهند.

 

پیرو همین امر، بیزینس اینسایدر برای آموزش بعضی از ترفندهای دکوراسیونی به سراغ منزل هاي هنرمندان مشهور رفته و با نمایش تصویر هاي بخش هایي از محل اقامت این چهره ها، به شرح اصول چیدمان فضای داخلی منزل پرداخته هست.

 

پیش از مطالعه این موارد لازم هست یادآوری کنیم که تمامی این ایده ها به بودجه چندان و فضای وسیع نیاز دارند و به نوعی باید گفت، اصول چیدمان لوکس در منزل به شمار میروند.

 

سینک ظرفشوئی به سبک خانه های روستایی

 

اصول چیدمان لوکس در خانه (عکس)

 

چهره هاي شناخته شده اي همانند جنیفر لوپز یا مت لاور در طراحی آشپزخانه خود از سینک ظرفشوئی به سبک منزل هاي روستایی بهره گرفته اند. از این سینک ها عموما در طراحی کلاسیک و بعنوان نقطه کانونی آشپزخانه بهرهگیری می‌شود. مزیت این طرح نیز این هست که کانتر بزرگی در کنار آن قرار دارد و ساکنین میتوانند به راحتی انواع ظروف و قابلمه ها را روی آن قرار دهند.

 

کاشی های آجرمانند

اصول چیدمان لوکس در خانه (عکس)

 

رنی زلوگر و فرد ارمیسن از جمله افراد مشهور میباشند که برای تزئین سرویس بهداشتی و آشپزخانه منزل خود از کاشی هاي باریک و شبیه آجر بهرهگیری نموده اند. جا دارد اشاره کنیم که این سبک از کاشی ها در بین هنرمندان آمریکایی از محبوبیت بسیاری برخوردار هست.

 

اتاق مخصوص کفش

اصول چیدمان لوکس در خانه (عکس)

 

زنان مشهور و هنرمند به علت جنس کار خود کفش و لباسهای زیادی دارند و به همین خاطر گفته میشود افراد مشهور همانند پریس هیلتون، کیم کارداشیان یا اشلی تیزدِیل یک اتاق مخصوص برای کفش هایشان دارند. شاید دیدنی باشد بدانید که ویکتوریا بکهام دو اتاق ویژه برای آلبوم کفش ها، چکمه ها و پاپوش هاي خود ساخته.

 

شما نیز اگر آلبوم بزرگی از انواع کیف و کفش دارید، میتوانید کمد وسیعی را برای این منظور طبقه بندی نموده و به انها اختصاص دهید.

 

اتاق مخصوص لباس و وسایل شخصی

اصول چیدمان لوکس در خانه (عکس)

 

چرا وقتی میتوانید یکی از اتاق هاي منزل خود را به محل نگه داری لباس، کیف، کفش و وسایل شخصی اختصاص دهید، انها را به زور درون کمدها جای می‌دهید؟ ستاره هایي همانند لاداینیان تامیلسون، جوئه دون رونی، کندال جنر یا پیتون منینگ همگی برای موارد یاد شده یک اتاق اختصاصی در نظر گرفته اند.

 

برای این منظور می‌توانید با کمک یک طراح داخلی، دورتادور اتاق را قفسه بندی نموده و با تولید کمدهایی با درهای شیشه اي، یک رختکن بسیار شیک در منزل بسازید. همینطور مفید هست با قرار دادن یک جزیره که شامل تعداد زیادی کمد و کشوست، اضافه بر توسعه فضای ذخیره سازی، به زیبایی اکثر اتاق نیز بیفزایید.

 

استفاده از وان ساده در حمام

اصول چیدمان لوکس در خانه (عکس)

 

منزل هیچ ستاره مشهوری را در کشور آمریکا نمی‌توانید پیدا کنید که در حمام خود وان نداشته باشد. اما این که طراحی این وان و چیدمان اطراف آن چگونه باشد، به سلیقه افراد بستگی داشته و تقریبا همۀ آن ها با هم فرق دارند. به طور مثال، افراد مشهور همانند جان لجند، تام بردی یا لیبران جیمز، وان هاي بسیار ساده که در کنار دوش حمام تعبیه گشته را برای حمام منزل خود گزینه کرده اند.

 

اتاق مخصوص سینمای خانگی

اصول چیدمان لوکس در خانه (عکس)

 

وقتی که حسابی پولدار و مشهور هستید، لازم هست که در منزل خود اتاقی مخصوص تماشای فیلم نیز داشته باشید. هنرمندانی همانند کریس بوش، متیو پری و مارک انتونی چنین اتاقی که به شکل یک سینمای خصوصی و کوچک طراحی گشته را در منازل شخصی خود دارند. شما نیز اگر فضا و بودجه لازم برای این امر را دارید، مفید هست چنین ایده اي را در منزل خود پیاده سازی کنید.

 

شومینه در فضای باز

اصول چیدمان لوکس در خانه (عکس)

 

یکی از طرح هاي دکوراسیونی محبوب در بین چهره ها، شومینه هاي فانتزی و شیک در فضای بیرونی منزل یا در کنار استخر هست. افرادی همانند سلن دیون، پاتریک دمپسی و هیلاری سوانک همگی در حیاط عمارت هاي خود از این طرح برای دور هم جمع شدن هاي دوستانه بهره گرفته اند.

 

استخرهای بی حاشیه

اصول چیدمان لوکس در خانه (عکس)

 

افراد مشهور هماند بریتنی اسپیرز، تایلر پری و هیدی کِلام اعتقاد دارند که استخر منزل نباید هیچ گونه حاشیه یا لبه اي داشته باشد و از این رو استخرهای حیاط پشتی منزل خود را به همین سبک ساخته اند.

 

اتاق آفتاب

اصول چیدمان لوکس در خانه (عکس)

فیل لش و کریستی برینکلی در عمارت هاي بسیار شیک خود، اتاقی مخصوص آفتاب گرفتن دارند که سراسر دیوارهای آن شیشه اي ساخته شده اند تا نور خورشید به راحتی وارد فضا شود.

 

جدیدترین مطالب سایت