10 روش برای ایجاد نظم در حمام (عکس)

10 روش برای ایجاد نظم در حمام (عکس)

ترفند جالب برای ایجاد نظم در حمام

 

ایجاد نظم در حمام و نیز سرویس بهداشتی ترفند هاي را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم با ما همراه باشید مرتب کردن حمام و سرویس بهداشتی به شکل هرروز کلیدِ داشتن یک دکوراسیون بسیار منظم به حساب می‌آید. اگر سعی کنید مثل مسواک زدن در طی روز که برایتان عادت شده، به این روال نیز عادت کنید قطعا به نظرتان کار سختی نخواهد آمد.

 

به گزارش تالاب : همۀ ما با حمام هایي رو به روییم که بسیار شلوغ و نامرتب میباشند. قطعا حل کردن این مسئله احتیاج به راهکارهایی کارآمد و مناسب خواهد داشت. 

 

اغلب حمام ها پر اند از خمیر دندانهای نیمه بهرهگیری شده و لوازم آرایش بدون نظمی که کنار یکدیگر چیده شده اند؛ بنابراین هیچ کس از چنین شرایطی راضی نیست. اما این که آن ها را به شکل منظم و با فواصل معینی چیدمان کنیم یک چیز هست و دقت به این که وسایلی میباشند

 

که هرروز مورد بهرهگیری قرار می‌گیرند نیز چیز دیگری هست. در این مقاله راهکارهای ساده اي را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با کمک انها بتوانید دکوراسیون حمام خود را از هرج و مرج درآورده و از وسایل خود بهتر و راحت تر بهرهگیری کنید.

 

۱. مرتب کردن دکوراسیون حمام 

مرتب کردن حمام و سرویس بهداشتی به شکل هرروز کلیدِ داشتن یک دکوراسیون بسیار منظم به حساب می‌آید. اگر سعی کنید مثل مسواک زدن در طی روز که برایتان عادت شده، به این روال نیز عادت کنید قطعا به نظرتان کار سختی نخواهد آمد. با همان سرعتی که مسواک زدن را به پایان میرسانید

 

10 روش برای ایجاد نظم در حمام (عکس)

 

نگاهی به اطراف، وان و دوش حمام خود انداخته و زباله ها و وسایلی که به دردتان نمیخورد را به سطل آشغال بیندازید. سعی کنید وسایلی مثل فنجان قهوه خود راکه به حمام شما تعلقی ندارد، برداشته و آنجا را مرتب تر نمایید.

 

۲. هرکس سینی خودش را داشته باشد!

شلختگی و نامنظمی روشویی حمام جزء مشکلات رایجی هست که در تعداد زیادی از منزل ها دیده میشود. این مسئله در زمانی اتفاق میوفتد که هرکس وسایل و لوازم آرایشی و بهداشتی مورد بهرهگیری خود را در همان جا رها میکند.

 

10 روش برای ایجاد نظم در حمام (عکس)

 

این اتفاق تا زمانی پیش میرود که تقریبا تمامی سطح روشویی پر شده و پیدا کردن وسیله اي از بین تمام انها تقریبا کار غیر ممکنی به حساب می‌آید، اما اگر هرفردی سینی مختص به خود داشته باشد می‌تواند به شکل هرروز آن را مرتب کرده و از شلخگی دکوراسیون حمام پیشگیري کند. با اینکار بدون قضاوت هیچ کسی و بسیار راحت تر هم میتوانید از فضایی که در اختیار دارید بهرهگیری کنید.

 

مزیت دیگری که بهرهگیری از سینی به همراه خواهد داشت، این هست که شما برای قرار دادن وسایل خود محدودیت فضایی دارید؛ بنابراین آن را شلوغ و بی نظم نخواهید کرد. هم چنین در زمانی که بخواهید آن را شستشو دهید به راحتی میتوانید آن را برداشته و به آسانی تمیز کنید.

 

۳. قفسه بندی وسایل شخصی در دکوراسیون حمام

اگر روشویی حمام شما فضای کوچکی دارد و مجبور هستید از قسمت هاي دیگری از دکوراسیون حمام خود برای قرار دادن وسایلتان بهرهگیری کنید، به جای اینکار می‌توانید از قفسه هایي بهره بگیرید. هر یک از طبقات این قفسه ها میتواند به یکی از اعضای خانواده اختصاص یابد تا به راحتی لوازم خود را در آن قرار دهد.

 

10 روش برای ایجاد نظم در حمام (عکس)

 

۴.فضایی را به وسایلی اختصاص دهید که کمتر از آنها استفاده می کنید

قطعا شما هم در دکوراسیون حمام خود به دنبال فضایی هستید تا وسایلی راکه شاید به طور روزمره مورد بهرهگیری تان نیست، قرار دهید. شما می‌توانید در حمام ایده آل خود کمد و یا قفسه هایي داشته باشید، اما اضافه بر این میتوانید از ظروف و یا محفظه هاي دیگری نیز برای قرارگیری وسایلی که به طور هرروز مورد بهرهگیری نیستند، بهره بگیرید. برای مثال:

 

    می‌توانید برس و اپلیکاتورهای لوازم آرایش خود را به صورت مجزا در شیشه مربا و یا لیوانی قرار دهید.
    با قرار دادن لاک هاي خود درون ظرفی شیشه اي، گزینش آن ها را برای خودتان آسان تر کنید.
    وسایل مربوط به مو هاي خود را درون ظروفی درپوشیده قرار دهید.
    محصولات آرایشی و مراقبت از پوست خود را نیز در کیسه هاي زیپ دار بگذارید.

 

10 روش برای ایجاد نظم در حمام (عکس)

 

۵. وسایل شخصی روزانه حمام را نگه دارید!

با خودتان صادق باشید و فقط وسایل و ضروریات هرروز خود را در حمام نگه داری کنید. وسایل اضافه تری مثل اسکراب هاي خاص و یا ماسک هاي صورت را میتوان در محفظه و ظروفی که در قفسه هایتان قرار داده اید بچینید.

 

10 روش برای ایجاد نظم در حمام (عکس)

کلید اینکار آن هست که هر وقتی که از این وسایل بهرهگیری کردید انها را به محفظه هایي که به آن تعلق دارند بازگردانید. اگر فکر می‌کنید که انجام اینکار را فراموش خواهید کرد، آن را در زمانی که به صورت هرروز حمام خود را مرتب می‌کنید، انجام دهید.

 

۶. راه حل وسایل باقی مانده در زیر روشویی در دکوراسیون حمام

با قرار دادن چند سطل در زیر سطح روشویی خود از شلوغ و شلخته شدن آن جلوگیري کرده و حتی فضایی نیز برای قرار دادن وسایل خود در نظر بگیرید. میتوانید برای اطمینان خاطر از این که این ظروف و سطل ها بر اثر رطوبت آسیب نبینند از جنس پلاستیک بهرهگیری کرده و از هر سطل بر زمینه طبقه بندی هاي منظمی بهرهگیری کنید.

 

10 روش برای ایجاد نظم در حمام (عکس)

 

۷. وسایل برقی حمام را کجا بگذاریم؟

سشوار ، دستگاه فر مو و دیگر لوازم برقی از این دست به خودی خود فضای بسیار زیادی را اشغال میکنند. با وجود شلوغی و پراکندگی هایي که از این وسایل به جا می‌ماند قطعا حمام شما نیز بسیار شلخته و نامرتب جلوه خواهد داد.

 

10 روش برای ایجاد نظم در حمام (عکس)

 

توصیه ما برای شما این هست که این پراکندگی ها را به حداقل رسانده و با قرار دادن وسایل برقی در فضا و محفظه اي مختص به خود و از جنسی که از حرارت آن ها آسیبی نبیند، سردرگمی خودتان را به حداقل برسانید.

 

۸. محفظه ای هم قد فرزندانمان در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

این که فرزندان خود را به شکل مرتب و با روال منظمی با نظم و ترتیب آشنا کنید قطعا در درازمدت نتایج بسیاری خوبی به همراه خواهد داشت. معمولا کودکان به کمک کردن علاقه زیادی دارند؛ بنابراین با قرار دادن سبدی در فضایی که با قد و ارتفاع آن ها برابری کند، از فرزندان خود بخواهید که حوله، وسایل و اسباب بازی هاي حمام خود را در آنجا قرار دهند.

 

10 روش برای ایجاد نظم در حمام (عکس)

 

۹. خشکشویی کوچک خود را فراموش نکنید!

اینکار نه تنها برای آموزش دادن به کودکان خوب هست، بلکه کار شما را هم آسان تر میکند، چراکه به راحتی میتوانید حوله و یا لباسی راکه به زمین میوفتد و یا کثیف میشود را به سرعت شستشو داده و تمیز کنید.

 

10 روش برای ایجاد نظم در حمام (عکس)

 

اگر هم در دکوراسیون حمام کوچک خود، فضای کافی برای اختصاص دادن به اینکار را ندارید، میتوانید نزدیک ترین قسمت ممکن را به این منظور در نظر بگیرید؛ مثلا جایی نزدیک به کمد لباس ها و یا بیرون در.

 

۱۰. به وسایل مورد علاقه خود نیز توجه کنید

به این مسئله دقت داشته باشید که کدامیک از وسایل برای شما و اعضای خانوده تان کارایی مناسبی دارد و کدامیک بدون بهرهگیری هست و علاقه اي هم به آن ندارید؛ بنابراین سعی کنید که هیچ وسیله اضافی در دکوراسیون حمام خود نگه داری نکنید. اگر هم چیزی که مورد علاقه تان هست را در دکوراسیون خود حفظ دارید، دقت نمایید که فضای حمام و دکوراسیون را نامنظم و شلوغ نکرده باشد.

 

10 روش برای ایجاد نظم در حمام (عکس)

جدیدترین مطالب سایت