راهنمایی خرید موکت تایل

راهنمایی خرید موکت تایل

موکت تایل بهتر از موکت معمولی

 

خواسته هاي شما از یک پوشش کف چیست؟ زیبایی؟ عملکرد؟ کیفیت؟ ارزش؟ دوستدار محیط زیست؟ اگر می‌خواهید همۀ این خصوصیت ها را در کنار هم داشته باشید موکت هاي تایل برترین انتخاب هست. تمامی صاحبان صنایع، فرودگاهها، مراکز تجاری، ادارات، بانکها، سازمانها و کلیه اماکن پرتردد در مقیاس بزرگ و کوچک امکان بهره مندی از موکت هاي تایل را دارا میباشند.

 

به گزارش تالاب:موکت هاي تایل طیف وسیعی از امکانات را در اختیار معماران و طراحان داخلی قرار می‌دهد و شرایطی را فراهم می آورد تا به صورت دقیقا خلاقانه و با بهرهگیری از انواع رنگ ها و بافت ها، طرح هاي متفاوتی را به اجرا درآورند. همینطور برای مکان هایي که در تماس مستقیم با خاک و انواع رسوبات میباشند، نصب موکت تایل امکانپذیر می باشد زیرا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی، امکان جابه جایی تایل ها میسر هست.

 

موکت تایل یا مدولار، امکانات و مزایای بی شماری را به شما ارائه میدهد، در ادامه به بعضی از انها اشاره می‌کنیم:

موکت تایل اتاق کودک

راهنمایی خرید موکت تایل

 

نظافت و نصب موکت تایل آسان است

چنانچه روی موکت تایل شما لکه هاي سخت ایجاد شود تنها کافی هست که تایل مورد نظر را بردارید و پس از شست وشو و نظافت، مجددا در محل خود قرار دهید. با وجود این خصوصیت منحصر بفرد، نیازی به تعویض کل مساحت موکت نبوده و تنها با برداشتن تایل موکت و جایگزینی مجدد آن، امکان بهره برداری دوباره برای شما فراهم خواهد شد.

راهنمایی خرید موکت تایل

موکت تایل نشیمن

دقت به ماندگاری و زیبایی موکت تایل در هنگام طراحی و ساخت بسیار حائز اهمیت هست. این خصوصیت سبب شده هست که تمامی خصوصیت هاي بصری و عملکردی موکت تایل در طول مدت حیات خوب آن، حفظ شود. بعلاوه، موکتهای تایل امکان خلق طرحهای متفاوت را برای شما فراهم خواهند کرد. به طور خلاصه، موکت هاي تایل میتوانند برترین تناسب را با محیط پیش روی شما داشته باشند.

 

مناسب ترین کفپوش دکوراسیون منزل: موکت یا سرامیک؟

موکت تایل فضای اداری

راهنمایی خرید موکت تایل

انعطاف پذیری نامحدود طرح در موکت های تایل

از آنجایی که موکت هاي تایل به صورت مدولار ساخت میشوند، امکان ایجاد هماهنگی میان طرح، رنگ و بافت برای خلق یک طرح دقیقا اختصاصی و نوآوارنه، برای شما فراهم هست. همینطور این کفپوش در ترکیب با سایر پوششهای کف به منظور ایجاد جلوه هاي بصری و زیباشناسانه، شرایط متفاوتی را در محیط شما برقرار می‌کند.

راهنمایی خرید موکت تایل

 

موکت هاي تایل در تمام جهات قابل نصب و اجرا می باشند تا شما شاهد برترین بازی رنگ در طرح خود باشید. چنانچه با گذشت زمان نیازمند اجرای طرح جدیدی باشید، قادر خواهید بود تایل هاي موکت خود را جا به جا کرده و طرح جدیدی را به اجرا درآورید.

موکت تایل برای اداره

راهنمایی خرید موکت تایل

عملکرد بهینه موکت تایل

برای فضاهایی با سطح تردد بالا همچون مراکز تجاری، فرودگاه ها، ادارات، بانک ها، شرکت ها و غذاخوری ها که سایش و بروز لکه هاي سخت از جمله مهمترین تهدیدهای پوشش کف محسوب می‌شوند، انتخاب موکت هاي تایل برترین انتخاب اي هست که در مقابل این شرایط در ایده آل ترین حالت ممکن ظاهر می‌شوند. به طورکلی عملکرد مناسب موکت هاي تایل سبب شده هست که این نوع از موکت ها بعنوان پرکاربردترین کفپوش در فضاهای پرتردد انتخاب شوند.

راهنمایی خرید موکت تایل

موکت تایلی

قدرت ماندگاری بالا موکت هاي تایل

سنجش چرخه زندگی تعداد زیادی از پوشش هاي کف، ناکارآمدی آنها را برای حضور در فضاهای پرتردد به ثابت رسانیده هست، اما ارزیابی عمر خوب موکت هاي تایل پس از نصب در فضاهای پرتردد و با کاربری هاي متفاوت، قدرت ماندگاری بسیار بالای آنها را در مواجهه با عوامل آسیب رسان اینگونه فضاها به ثابت رسانیده هست. در حقیقت موکت هاي تایل بعنوان یک راه حل بلند مدت و خوب برای فضاهای پرتردد محسوب می‌شوند که به سبب قدرت ماندگاری بالا و امکان نصب مجدد در محیط هاي دیگر و دور ریز بسیار کم آن در زمان نصب همواره صرفه اقتصادی بی شماری را برای صاحبان صنایع به همراه خواهد داشت.

 

راهنمایی خرید موکت تایل

موکت تایل ایرانی

نصب سریع و آسان موکت تایل

سهولت در نصب موکت هاي تایل در مقایسه با سایر انواع پوشش هاي کف، قابل تحسین هست. از آنجایی که تمامی تایل هاي موکت دارای اندازه هاي مشخص و تعریف شده اي میباشند، محاسبه مقدار مورد نیاز بسیار آسان هست.

راهنمایی خرید موکت تایل

موکت تایلی

همینطور به دلیل امکان دکوراسیون متفاوت تایل هاي موکت در کنار هم، هر فضا می‌تواند دارای سیستم دکوراسیون و نصب متفاوتی باشد. در این روند دقت به اطلاعات تکنیکی پشت تایل ها می‌تواند بسیار خوب باشد. شما قادر هستید که در زمان نیاز به تغییر طرح موکت ها، همواره از این اطلاعات بهرهگیری نمایید.

 

راهنمایی خرید موکت تایل

جدیدترین مطالب سایت