شیک ترین مدل دیوارپوش های پارچه ای

شیک ترین مدل دیوارپوش های پارچه ای

شیک ترین مدل دیوار پوش های پارچه ای

مشابه هاي از شیک ترین مدلهای پارچه را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم با ما در سایت تالاب باشید انواع مدل دیوارپوش هاي پارچه اي برای چیدمان هاي امروزی انواع مدل دیوارپوش هاي پارچه اي , در این مقاله می‌خواهیم شما را با انواع پارچه هاي دیواری و محل بهرهگیری از آنها آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

انواع مدل دیوارپوش هاي پارچه اي , دیوارها بعنوان سازه اصلی هر ساختمانی نقش زیاد اي در زیباسازی فضای داخلی خانه دارند. اگر شما هم قصد تغییر چیدمان داخلی منزلتان را داشته باشید، یکی از تغییرات چشمگیری که میتوانید در فضای داخلی منزلتان ایجاد کنید گزینه دیوارپوش مناسب هست.

 

امروزه دیوارپوش هاي متعددی در بازار وجود دارد که می‌تواند شخصیت هاي خاصی به فضای داخلی شما ببخشند. دیوارپوش پارچه اي یکی از مدل هایي هست که امروزه در چیدمان خانه بسیار پر طرفدار شده هست؛ به همین منظور در این مقاله می‌خواهیم شما را با انواع پارچه هاي دیواری و محل بهرهگیری از آنها آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

شیک ترین مدل دیوارپوش های پارچه ای

انواع مدل دیوارپوش های پارچه ای

 

دیوارپوش هاي پارچه اي هماهنگی بسیار مناسبی با چیدمان فضای داخلی دارند

 

دیوارپوش پارچه ای چیست؟

دیوارپوش پارچه اي پوشش از جنس مواد طبیعی مورد بهرهگیری در پارچه و الیاف ویسکوز هست .
از این نوع پوشش در لوازم و وسایل گوناگون خانه مثل مبلمان ، پرده و… نیز بهرهگیری میشود؛
به همین علت دیوارپوش هاي پارچه اي هماهنگی بسیار مناسبی با چیدمان فضای داخلی دارند و زیبایی خاصی به فضای داخلی شما می بخشند.

 

جنس پارچه های دیواری چیست؟

پارچه هاي دیواری شامل طرح ها و رنگ هاي مختلفی میباشند که از جمله آنها میتوان پارچه هاي مخمل، ساتن، ابریشم، ژاکارد، کتان و چرم را نام برد. شما میتوانید با دقت به جنس و سبک مبلمان انتخابی خود از پارچه ي هماهنگ با چیدمان خانه تان بهرهگیری کنید.

 

مزایای پارچه دیواری

از مزایای پارچه دیواری میتوان به طول عمر بالای آن اشاره کرد.
طول عمر بیشتر پارچه هاي دیواری به طور متوسط نسبت به کاغذ دیواری و رنگ بسیار بیشتر هست،
همینطور نصب پارچه دیواری مثل نصب کاغذدیواری بسیار آسان تر و سریع تر از نقاشی دیوار هست .
به علت بهرهگیری از الیاف ویسکوز ضربات و فشارها را بر دیوار وارد نمیکند.
ماندگاری و استحکام بالای دارد و زیبایی خاصی را در چیدمان خانه ایجاد میکند.

 

شیک ترین مدل دیوارپوش های پارچه ای

انواع مدل دیوارپوش های پارچه ای

 

دیوارپوش پارچه ای مناسب چه فضایی است؟

دیوار پوش هاي پارچه اي به علت الیافی که در ساختار خود دارند برای فضای ساختمان مثل یک لایه ي آکوستیک عمل میکنند، بنابراین برای فضاهایی مثل اتاق تلویزیون، اتاق خواب، نشیمن، سالن هاي کنفرانس و… بسیار مناسب میباشند. به طور کلی پارچه هاي دیواری به علت جنس و طرح شان برای چیدمان فضاهایی با سبک کلاسیک و لوکس بسیار مناسب میباشند، همینطور به علت رنگ هاي نسبتا گرمی که غالب پارچه هاي دیواری دارند گزینه انها برای دیوار پشت تخت در اتاق خواب مستر امروزه بسیار پر طرفدار هست.

 

شیک ترین مدل دیوارپوش های پارچه ای

انواع مدل دیوارپوش های پارچه ای

از مزایای پارچه دیواری میتوان به طول عمر بالای آن اشاره کرد

 

قیمت پارچه دیواری

قیمت پارچه دیواری نیز مثل کاغذ دیواری بسیار هست، اما میتوان گفت که قیمت این محصول در مقایسه با کاغذ دیواری گران تر هست و کمترین قیمت آنها با قیمت کاغذ دیواری هاي معمولی برابری می‌کند.

 

جدیدترین مطالب سایت