معرفی نمونه های از پارتیشن ها اداری

معرفی نمونه های از پارتیشن ها اداری

 نمونه های از پارتیشن ها اداری 

 

نمونه های از پارتیشن های اداری و مدل های مختلف آن را برای شما عزیزان نمایش می دهیم 

 

ارتیشن اداری:
پارتیشن‌ها برای جداسازی موقت در فضاهای اداری استفاده می‌شوند و به زیبایی فضای داخلی ساختمان نیز کمک زیادی می‌کنند. پارتیشن اداری به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات و قیمت پارتیشن اداری آن می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد.

 

پارتیشن اداری به دو دسته تقسیم می شوند:
پارتیشن های تک جداره
پارتیشن های دو جداره

 

پارتیشن های تک جداره:
پارتیشن‌های تک جداره دارای ستون‌های متعددی هستند که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت تر می‌کند.پارتیشن تک جداره از پروفیل‌های 4*4 تهیه می‌شود که در آن، یک لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده استفاده می‌شود.

 

این کار باعث افزایش استحکام پارتیشن می‌شود.این نوع پارتیشن جداکننده ای سبکتر و مقرون به صرفه تری از انواع دیگر جداکننده ها است و جهت ایجاد فضا های خصوصی و نیمه خصوصی کاملا مناسب می باشد.

 

پارتیشن های دو جداره:
در پارتیشن‌های دوجداره قابلیت ساخت قاب‌های یک‌تکه و بزرگ وجود دارد.بدنه پارتیشن به‌اندازه کافی مقاومت و استحکام دارد و می‌تواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد.

 

برای ساخت پارتیشن‌های دوجداره از پروفیل‌های 10*10 استفاده می‌شود. همچنین برای افزایش استحکام آن‌ها، یک‌لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده یک تکه، درون پارتیشن قرار می‌گیرد.

 

معرفی نمونه های از پارتیشن ها اداری

 

 در پارتیشن دو جداره می توان از پرده کرکره با مکانیزم سایه روشن (ولومی) استفاده نمود، به طوری که امکان عبور نور در مواقع دلخواه را فراهم نموده و به آن زیبایی می بخشد.

 

رفع پرتی فضا در طراحی پارتیشن اداری:
در طراحی پارتیشن اداری می توان معابر را در هم ادغام کرده و پرتی فضا را به حداقل رساند ، لذا در برخی موارد میتوان از استفاده از درب پرهیز کرد. چرا که بسیاری از فضاهای اداری نیاز به درب نداشته و در طول مدت از آن هیچ استفاده ای نمی شود. در اینجا اهمیت بالای نیازسنجی دقیق در پروژه های دکوراسیون اداری نمایان می شود. 

 

معرفی نمونه های از پارتیشن ها اداری

 

انواع پارتیشن های اداری از نظر مواد تشکیل دهنده
شیشه ای
ام دی اف(MDF)
آلومینیوم
ترکیب شیشه و ام دی اف

 

مزایای استفاده از پارتیشن های اداری:
نصب سریع پارتیشن اداری عدم اتلاف وقت کارپرسنل و سازمان می شود
زیبایی و دکوراتیو بودن پارتیشن ادرای
تنوع رنگ و طرح قابلیت حمل و نقل و جابه جایی آسان
اندازه دلخواه برای پارتیشن اداری
امکان مونتاژ و دمونتاژ سریع و اسان

 

جدیدترین مطالب سایت