پرده ی منزل را چگونه زیبا جلوه دهیم ؟ 

پرده ی منزل را چگونه زیبا جلوه دهیم ؟ 

راهکار های کاربردی برای زیبا کردن پرده ی خانه

پرده ها در خانه همه ی وقت زیبایی هاي خاصی دارند پس سعی کنید این زیبایی ها رابه خوبی جلوه دهید . 

 

پرده یکی از تزیینات ودر عین حال از ملزومات هر فضا هست و به همه ی بخش هاي چیدمان خانه شما زیبایی می بخشد. یکی از فضاهایی که در خانه به دلیل کارکرد مخصوصاً اش به پرده مناسب نیاز دارد، آشپزخانه هست. ایده هاي گوناگونی برای پرده آشپزخانه وجود دارد که می‌تواند آشپزخانه را دنج تر و جذابتر کند.
 
 
همینطور می‌تواند شما را برای رسیدن به ظاهری از چیدمان آشپزخانه که می پسندید، نزدیکتر کند. به گزارش تالاب پس اگر در برنامه چیدمان خانه خود می‌خواهید پرده آشپزخانه خودرا عوض کردن کنید، ما را دنبال نمایید تا ایده هایي برای پرده آشپزخانه رابه شما معرفی کند:
 
 
پرده ی منزل را چگونه زیبا جلوه دهیم ؟ 
 
برای انتخاب پرده در هر فضای خانه انتخاب هاي زیادی وجود دارد و بر زمینه سلیقه، خلاقیت و علاقه افراد سبک مورد پسندشان وارد چیدمان خانه میشود. پرده جدا از زیبایی و تزیین کردن خانه، نقش مهمی در ایجاد احساس امنیت و حریم خصوصی ایفا کرده، خانه را در برابر گرما و سرما پشتیبانی میکند و میزان نور طبیعی که وارد خانه می‌شود را فیلتر کرده و نور ورودی را نظارت می‌کند.
 
 
پرده ی منزل را چگونه زیبا جلوه دهیم ؟ 
 
با افزون کردن پرده به آشپزخانه و با فیلتر کردن نور خورشید، سایه ایجاد می‌شود. بهرهگیری از والان هاي چین خورده یکی از ایده هایي هست که میتوان برای سبکهای چیدمان گوناگون بکار برد. پرده تزیینی در قسمت جلو کوتاهتر بکار برده شده ودر قسمت پشتی پرده اي اغلب از جنس حریر یا پارچه نازک برای عبور نور نصب می‌شود.

پرده آشپزخانه: آشپزخانه کلاسیک

 

 
 پرده ی منزل را چگونه زیبا جلوه دهیم ؟ 

پرده های زیبا در خانه 

آشپزخانه کلاسیک فقط دارای مبلمان و کابینت کار شده نیست. پرده آشپزخانه به سبک کلاسیک هم جزییات تزیینی دارد، پارچه هاي خوشگل و مجلل چند لایه و روی هم که آویز و منگوله هاي آن نشان از سبک کلاسیک دارد.

در آشپزخانه به سبک کلاسیک با کابینت چوبی میتوان از پرده ضخیم تر هم بهرهگیری کرد. مثل آن چه در عکس بالا میبینید می‌توان سبک جمع شدن و کنار زدن پرده رابه گونه اي انتخاب کنید که هم خوانی بیشتری با تزیینات و وقار سبک کلاسیک داشته باشد.

پرده آشپزخانه: پرده اي از حریر

 
پرده ی منزل را چگونه زیبا جلوه دهیم ؟ 
 
پارچه حریر پروژه دار همچون پرده آشپزخانه را میتوان در ترکیب با حریر ساده در پنجره هاي متعدد آشپزخانه بهرهگیری کرد. زمانی حریر را همچون پرده بکار ببرید، نور بیشتری را وارد فضا میکنید.

اگر آشپزخانه شما به رنگ هاي گرم مثل زرد، نارنجی و قرمز چیدمان شده باشد، باید بگوییم که رنگ هاي اشتها آوری را انتخاب کرده اید. در این صورت بهتر هست پرده آشپزخانه شما ساده و بدون تزیینات اضافی باشد چون با رنگ هاي پر رنگ و شاداب آشپزخانه، تزیینات دیده نخواهند شد.

 
پرده مدل اپرای اتریشی بهتر هست برای پنجره هاي کوچک بهرهگیری شود. پارچه حریر این مدل پرده به آشپزخانه زیبایی میدهد. با دو نوار می‌توان این مدل پرده را جمع کرد. در پنجره دیگری که در عکس میبینید پرده ضخیم و بلندی که روی زمین کشیده شده هست، در ترکیب با حریر مکمل پرده پنجره دیگر آشپزخانه هست.

پرده آشپزخانه: پرده به سبک رومی

 
پرده ی منزل را چگونه زیبا جلوه دهیم ؟ 

نکاتی در مورد پرده های زیبا در خانه 

 

پرده آشپزخانه به سبک رومی انتخاب خوبی برای این فضا هست. در این مدل پرده پارچه اي صاف و بدون چین با دو نوار پارچه اي جمع می‌شود.
 
 
پرده ی منزل را چگونه زیبا جلوه دهیم ؟ 
 
پرده آشپزخانه: آشپزخانه مدرن

در اکثر خانه هاي مدرن از پرده ضخیم بهرهگیری میشود. این نوع پرده با ضخامت کافی پنجره را می پوشانند و همچون محافظ سرما و گرما عمل می‌کنند.

 
 
پرده ی منزل را چگونه زیبا جلوه دهیم ؟ 
 
در پنجره کوچک آشپزخانه میتوان با طراحی مدلی از پرده به بزرگ‌تر نشان دادن پنجره کمک کرد.
 
 
پرده ی منزل را چگونه زیبا جلوه دهیم ؟ 
 
لزومی ندارد در آشپزخانه هایي با چند پنجره از پرده هاي مشابهی برای همه ی آن ها بهرهگیری کرد. پنجره کوچک را با پرده حریر تزیین کنید و پنجره بزرگ تر را بدین صورت ایفا کنید: پرده مخمل بلند در کنار پرده حریر نمونه پنجره کوچک.
 
 
پرده ی منزل را چگونه زیبا جلوه دهیم ؟ 
 
قطعا شما هم پرده هایي را دیده اید که بعد از نصب اثبات میباشند و نمیتوان انها را باز و بسته کرد. توصیه می‌شود پرده عمودی کناره هاي پنجره را اثبات و با رنگی هماهنگ با چیدمان آشپزخانه قرار دهید و برای این که مدلی متمایز داشته باشید پرده متحرک را هم با درنظر گرفتن ترکیب رنگی فضا، به گونه بالارونده طراحی کنید که از بالا به پایین باز و بسته شود.

پرده آشپزخانه: آشپزخانه لوکس

 

پرده ی منزل را چگونه زیبا جلوه دهیم ؟ 

طرح های زیبا و خلاقانه برای تزیین پرده ها در خانه 

 

 

آشپزخانه لوکس باید پرده مجلل و لوکس هم داشته باشد. با درنظر گرفتن ترکیب رنگی فضای مورد نظر، پرده آشپزخانه را با شکوه و لوکس ایفا کنید.

 
 
جدیدترین مطالب سایت