افشای اولین تصویر از ساعت‌های هوشمند نکسوس

مجموعه : مدل ساعت
افشای اولین تصویر از ساعت‌های هوشمند نکسوس

فاش شدن اولین تصویر از ساعت‌های هوشمند نکسوس

 

با فاش شدن عکسهای نخست ساعت هاي هوشمند نکسوس این ساعت را در سایت تالاب دیدن نمایید گوگل قصد دارد دو ساعت نکسوس اخیر با نام‌هاي Swordfish و Angelfish راهی بازار کند.
چند وقتی می شود که شایعات به تولید ساعت‌هاي هوشمند نکسوس اشاره می کنند.

 

ساعت‌هایي که تا چند ماه آینده راهی بازار می شوند. در حالیکه هیچ اطلاعاتی از این محصولات لو نرفته بود، امروز عکس به بیرون درز کرده که دو مدل از ساعت‌هاي هوشمند نکسوس را نشان میدهد. گرچه مشخص شده که این ساعت‌ها با اسم رمز Angelfish و Swordfish شناخته می شوند. همینطور به احتمال چندان این محصولات با سیستم عامل Android Wear 2.0 راهی بازار میشوند.

 

به گزارش تالاب:براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت Android Police،‌ ساعت هوشمند Angelfish تنها ۱۴ میلی‌متر ضخامت دارد. همینطور مدل دیگری هم دارد که از LTE و GPS بهره می برد و به سنسور تشخیص ضربان قلب مجهز شده هست. این ساعت به شکلی ساخته شده که می توان از آن بعنوان یک دستگاه مستقل هم بهرهگیری کرد.

 

ساعت Swordfish هم ۱۰٫۶ میلی‌متر ضخامت دارد و در رنگ‌هاي نقره‌اي، تیتانیوم و رزگلد ساخته می شود. در حالی‌که هنوز تولید این ساعت‌‌هاي هوشمند تایید نشده‌اند؛ انتظار داریم که گوگل این محصولات را در پاییز امسال و در کنار معرفی تلفن همراه‌هاي نکسوس اخیر معرفی کند.

 

جدیدترین مطالب سایت