نمونه های از مدل فریم عینک شیک بی رنگ

مجموعه : مدل ساعت
نمونه های از مدل فریم عینک شیک بی رنگ

مدل فریم عینک شیک بی رنگ

مشابه ها از برترین و شیک ترین فرم ها عینک از برند هاي معتبررا برای شما فراهم نموده ایم مدل فریم عینک هاي بی رنگ ، مدل فریم هاي عینک خوشگل و بی رنگ که گویی اصلا روی صورتتان حضور ندارند ولی باعث شیک شدن تان خواهند شد!

 

به خاطر می آورید وقتی بچه بودید از این که به شما گفته شد باید عینک بزنید دلخور شده و عمده از این موضوع استقبال نکردید؟

 

گرچه اکنون دیگر فرق میکند! مفهوم عینک از چند دهه قبل تاکنون تفاوت کرده و اکنون بعضی از مشهور ترین سلبریتی ها «مانند جاستین بیبر» به طور منظم از استایل همراه با عینک بهرهگیری میکنند.

 

امروزه شما میتوانید عینکی را بیابید که گویی به صورت سفارشی تنها برای شما ساخته شده و حتی فروشگاه هاي آنلاینی برای تهیه عینک وجود دارد که می‌توانید بر زمینه شکل صورت ، شکل فریم عینک و یا رنگ جستجو کرده و به دلخواه ترین عینک دست پیدا کنید.

 

بعضی از ما دوست داریم با عینک یک استایل ویژه بسازیم به خصوص آنکه دیگر عینک تنها برای خواندن ایمیل ها در پشت میز نیست . بنابراین بهتر هست به تنوع موجود در آن فکر کنیم تا بتوانیم با آن به استایل هاي متفاوتی دست پیدا کنیم.

 

مدل فریم عینک های بی رنگ

استایل شیک با فریم عینک هاي بی رنگ اگر بخواهید همۀ چیز را ساده نگه داشته و با هر نوع استایل ، مجبور به تغییر فریم عینک نباشید، بنابراین بهتر هست فریم عینک هاي بی رنگ و ظریف را گزینه کنید که هم برای روز و هم برای شب مناسب هست.

 

عینک هایي با فریم بی رنگ که گویی اصلا وجود ندارند از جمله مدل هایي هست که به سادگی میتوانید انها را با شلوار جین و تی شرت اسپرت و یا حتی لباس مجلسی ست کنید و با این وجود باز هم استایل ویژه اي خواهید تولید.

 

نحوه مشخص تر نشان دادن عینک هاي بی رنگ با وجود آنکه این نوع فریم عینک عمده برجسته نیست ولی اگر آن را با شیشه هاي سایز بزرگ تر و یا فریم هاي آهنی ضخیم تر همراه کنید، می‌توانید آن ها را برجسته تر نشان دهید.

 

به دنبال عینکی نباشید که تنها روی چشم شما بشیند ، بلکه مدلی را پیدا کنید که آن را با اعتماد به نفس تمام بهرهگیری کرده و به شیک تر کردن تیپ شما کمک کند.

 

تصویر هاي زیر از جمله مدل فریم عینک هاي ساده اي میباشند که فریم انها عمده جلب دقت نمی‌کند و نیازی به تعویض آن با استایل هاي متعدد ندارید، بلکه در عین حال میتوانند تبدیل به نقطه برجسته استایل شما شوند.

 

مدل فریم عینک هاي بی رنگ

فریم عینک چشم گربه اي از برند دیور
نمونه های از مدل فریم عینک شیک بی رنگ

 

مدل عینک های جذاب برای استایل شیک

فریم عینک گرد از برند ری بن

نمونه های از مدل فریم عینک شیک بی رنگ

نمونه های از مدل فریم عینک شیک بی رنگ

نمونه های از مدل فریم عینک شیک بی رنگ   

نمونه های از مدل فریم عینک شیک بی رنگ

 

 

جدیدترین مطالب سایت