ست های لباس زنانه مد سال 2023

ست های لباس زنانه مد سال 2023

چه لباس هایی در 2023 مد میشوند

وارد سال 2023 میلادی شده ایم و تیپ ها و لباس ها دراین سال جدید به شکل جالب و دیدنی منتشر می‌شود در ادامه می‌توانید با ست هاي لباس هایي که درسال 2023 مد می شوند ! تالاب را دنبال نمایید .

 

مد لباس , سال 2023 سالی است پر از مدهای زیبا و چشمگیر که از حالا باید به فکر تغییر دادن سبک و مدل لباس هایتان به آن سوی باشید. ببینیم چه مدل لباس، رنگ ها و پارچه هایي درسال جدید تقدم بیشتری دارند؟

 

به گزارش تالاب چه مدل هایي جایگاه خودشان را درسال جدید هم حفظ کرده اند، و مد جدید اکسسوری ها چیست؟ سوال ها زیاد هستند اما نگران نباشید هر آن چه باید درمورد مدهای جدید سال بدانید دراین مطلب آورده ایم.

 

کت و شلوار

بله درسال خانم ها در کت و شلوار جذابتر بنظر می‌رسند. زنها به دنبال لباس هایي هستند که اعتماد به نفس بیشتری به انها بدهد. کت و شلوار دیگر لباس مخصوص آقایان نیست بلکه خانم ها در مناسبت هاي مختلف این سبک لباس را انتخاب می کنند.

ست های لباس زنانه مد سال 2023

درسال خانم ها در کت و شلوار جذابتر بنظر میرسند

 

مینیمالیسم هندسی

اشکال خشک و سرد در مد به خصوص در اکسسوری ها بسیار تاثیر گذار هستند. بنابر این در مد سال جاري اشکال هندسی نقش بسیار مهمی دارند. از بین این اشکال فرم شش ضلعی در مد سال جاري رواج پیدا کرده اند و همینطور در جواهرات و دکور. بنابر این جواهرات، عینک و کیف هاي زیادی به این شکل در مد سال جاري به چشم میخورد.

 

ست های لباس زنانه مد سال 2023

جواهرات، عینک و کیف هاي زیادی به شکل اشکال هندسی در مد سال جاري به چشم میخورد

 

جین روی جین

یکی از اجناس همیشه مد لباس ها و شلوارهای جین است اما ظاهراً درسال جدید لباسهای جین طرفداران بیشتری را نسبت به همیشه دارند. درسال ۲۰۱۸ باید کمی در پوشیدن لباسهای جین خلاقیت به خرج داد.

 

در انتخاب رنگ و جنس آنها. مهم تر از همه ی ی ی این که جین روی جین را هم می‌توان امتحان کرد. مانند ژاکت و شلوار جین همراه باهم.

ست های لباس زنانه مد سال 2023

درسال لباسهای جین طرفداران بیشتری را نسبت به همیشه دارند

 

مخمل

لباسهای مخملی جایگاه خودشان را نیز حفظ کرده اند و لباس هایي نیستند که فقط در فصل هاي سرما طرفدار داشته باشند. این پارچه شیک طبق معمول در فصل پاییز زیاد به چشم می‌خورد اما سال جاري در تمام فصل هاي سال شانس پوشیدنش را دارید.

 

به گزارش تالاب : در فصل بهار پارچه هاي مخملی کمی نازک تر و کشی تر هستند ودر فصل تابستان در رنگ هاي روشن تر. نپوشیدن لباسهای مخملی در تابستان از قوانین تاریخ گذشته دنیای مد است.

ست های لباس زنانه مد سال 2023

در فصل بهار پارچه هاي مخملی کمی نازک تر و کشی تر هستند

 

بنفش

پنتون بنفش را بعنوان رنگ سال انتخاب کرده است بنابر این این رنگ دنیای مد را تحت سلطه خود درآورده است. این رنگ را در فصل هاي بهار و تابستان در طیف هاي پاستلی ودر فصل هاي پاییز و زمستان در طیف هاي تیره تر انتخاب کنید.

 

البته این رنگ صدها تن متمایز دارد ودر قسمت هاي مختلف لباس ها میتوان استفاده کرد. رنگ هاي دیگری که در بهار کاربرد زیادی خواهند داشت رنگ هاي صورتی و اسطوخودوسی هستند.

 

لباس ها و اکسسوری هاي اسطوخودوسی درکنار رنگ زیبای بنفش ظاهری شیک و جذاب از شما می سازد.

 

ست های لباس زنانه مد سال 2023

لباس ها و اکسسوری هاي اسطوخودوسی درکنار رنگ زیبای بنفش ظاهری شیک و جذاب می سازد

 

پروژه هاي گل درشت

اگر فکر میکنید لباسهای پروژه گل درشت فقط به مادربزرگ ها اختصاص دارد یا این که فقط برای رومیزی کاربرد دارد پیشنهاد میکنم در دیدگاهتان کمی تجدید نظر کنید. لباسهای پروژه گل درشت یکی از مدهایی است که درسال جدید طرفداران زیادی خواهد داشت.

 

ست های لباس زنانه مد سال 2023

لباسهای پروژه گل درشت یکی از مدهایی است که درسال جدید طرفداران زیادی خواهد داشت

 

اکسسوری هاي تیره

درسال جدید تیپ خودتان رابا اکسسوری هاي تیره کامل کنید. حتی اگر تی شرت و شلوار جین و اسنیکرز به تن دارید با اکسسوری هاي تیره ظاهرتان را شیک تر و جذابتر کنید. درسال جدید منتظر صندل، عینک آفتابی و کیف هاي تزئین شده با مروارید، پر و گل باشید.

ست های لباس زنانه مد سال 2023

درسال جدید تیپ خودتان رابا اکسسوری هاي تیره کامل کنید

جدیدترین مطالب سایت