ایده های ناب برای ست کردن کفش ها و لباس ها

ایده های ناب برای ست کردن کفش ها و لباس ها

نکاتی در مورد ست کردن کفش و لباس

 

ست کردن لباس و کفش میتواند بسیار در ست کردن تیپ شما مهم باشد در ادامه میتوانید با ایده هاي خاص برای ست کردن کفش ها و لباس ها تالاب را دنبال نمایید .

 

ست کفش با لباس , پیوند بوت با شلوار جین در طول تاریخ مد، ناگسستنی بوده و این دو مبدل به یاران جدایی ناپذیری در هر موقعیت و زمانی شده اند. ترکیب بوت و شلوار جین هم میتواند برای مواقعی که می‌خواهید شیک و رسمی باشید و هم برای موقعیت هاي شهری و روزمره مناسب باشد.

 

این ترکیب انعطاف پذیر و قابل تغییر را میتوان به مدلهای مختلف ست کرد. چند مدل رابا هم بررسی میکنیم :

 

چطور شلوار جین رابا بوت ست کنیم؟

به گزارش تالاب قبل از این که بخواهیم مدلهای متنوع پوشیدن بوت با شلوار جین را بررسی کنیم، بهتر است چند قانون کلی را درنظر بگیریم :

 

اول این که درست است که این ترکیب دست ما را برای انواع مدل ها باز گذاشته، اما هرگز شلوار راسته یا چسبان جین خودرا روی بوت نیاورید. مگر این که شلوار شما دم پا گشاد «boot cut» باشد.

 

دوم این که برای استایلیش بودن، باید به قد شلواری که میپوشید دقت کنید. اگر وقتی آنرا میپوشید پاچه ها تا روی زمین آمده است، شلوارتان خیلی بلند است.

 

شلوار بوت کات شما باید ۲ – ۳ سانت از زمین فاصله داشته باشد تا وقتی آنرا روی بوت می‌پوشید، آنرا بپوشاند. هرگز شلوار بوت کات خودرا داخل بوت نکنید. همینطور رنگ هاي تیره تر این مدل شلوار مناسب تر هستند، چرا که شلوارهای بوت کات رنگ روشن پاها را بزرگ نشان میدهند.

 

ایده های ناب برای ست کردن کفش ها و لباس ها

هرگز شلوار بوت کات خودرا داخل بوت نکنید

 

پوشیدن بوت و شلوار جین پسرانه «boyfriend jeans»

این مدل پوشیدن بوت با شلوار جین بسیار خوش استایل است. بوتی، یعنی مدلی از بوت که استخوان مچ را می پوشاند اما به ساق نمی‌رسد، برای این استایل مناسب است.

 

اگر بوت بلند تری بپا کنید، پاهایتان کوتاه بنظر میرسد.

بوتی ها در دنیای مد خیلی محبوب هستند و آنقدری آسان هستند که بشود تمام روز پوشیدشان.

 

برترین مدل برای پوشیدن بوت با شلوار جین پسرانه این است که پاچه ي شلوار رابه اندازه ۲ – ۳ سانتی متر تا بزنید. دقت کنید که تای شما بزرگ تر از ۲ سانتی متر نشود. فقط کافیست قسمت کمی از پای شما از بالای بوت بیرون باشد.

 

ایده های ناب برای ست کردن کفش ها و لباس ها

برترین مدل برای پوشیدن بوت با شلوار جین پسرانه این است که پایین آن رابه ۲ – ۳ سانتیمتر تا بزنید

 

پوشیدن شلوار جین سیاه، بوت سیاه

شلوار سیاه و بوت سیاه شیک است. این ترکیب بوت با شلوار جین، تقریباً برای هر موقعیتی مناسب است. همینطور این ترکیب شما را لاغرتر و بلند قدتر نشان می‌دهد.

 

چه بخواهید رسمی باشید و چه روزمره، این ترکیب بوت و شلوار سیاه رابا یک تاپ گشاد یا یک بلوز چسبان یقه اسکی ست کنید و لذت ببرید.

 

ایده های ناب برای ست کردن کفش ها و لباس ها

ترکیب شلوار جین سیاه و بوت سیاه شیک است، تقریباً برای هر موقعیتی مناسب است

 

پوشیدن چکمه هاي بلند یا چکمه سواری با شلوار جین

شاید این یکی از سنتی ترین روشهای پوشیدن بوت با شلوار جین باشد. یک جفت بوت ساده ي بلند موسوم به بوت هاي سوارکاری همیشه لازم است، چرا که با هر بالاتنه اي می‌توان آن رابه سهولت ست کرد.

 

رنگ هاي سیاه و قهوه اي پر طرفدارتر هستند و این یعنی شلوار جین شما میتواند هر رنگی بین سیاه و سفید و هرچه بین این دورنگست باشد.

 

شلوار جین هاي چسبان یا اسکینی برترین مدل ها برای ست شدن با بوت هاي بلند هستند چرا که به سهولت در بوت جا می‌شوند.

 

ایده های ناب برای ست کردن کفش ها و لباس ها

شلوار جین هاي چسبان یا اسکینی برترین مدل ها برای ست شدن با بوت هاي بلند هستند

 

پوشیدن شلوارتا زده تا بالای بوت

تا زدن شلوار جین درست تا بالای بوت، کمک می‌کند که هم شلوار و هم بوت شما خوب به چشم بیاید. برترین حالت ست کردن بوت هاي ساق کوتاه کلاسیک موسوم به چلسی «Chelsea boots» یا بوت هاي پاشنه دار با شلوار مدل پسرانه «boyfriend jeans» یا شلوار راسته است. این تکنیک رابا شلوارهای چسبان «skinny jeans» هم می‌توان انجام داد.

 

تکنیک ۲ تا زدن یا ساده، یعنی ابتدا یک تای ۲-۳ سانتی میزنیم، سپس یک تای دیگر روی آن، پاچه را اتو می‌کنیم که خط تا منظم شود و می‌پوشیم.

 

تا زدن شلخته و آزاد : اگر وقتی برای اتو زدن و صاف و صوف کردن پاچه ي شلوارتان ندارید، خیلی بی قید و بی قانون پاچه ها را بالا بزنید. مهم نیست چند تا تا زده اید و حتی یکی از پاچه ها از دیگری بالاتر یا پایین‌تر بود هیچ مسئله اي نیست.

 

ایده های ناب برای ست کردن کفش ها و لباس ها

تا زدن شلوار جین تا بالای بوت، کمک می‌کند که هم شلوار و هم بوت شما خوب به چشم بیاید

 

پوشیدن شلوار جین دم پا پاره

یکیدیگر از مدلهای پوشیدن بوت با شلوار جین، پوشیدن جین هاي پاره است. میتوانید یکی از شلوارهای تنگ، راسته یا پسرانه خودرا از بالای مچ جدا کنید تا دقیقا بالای بوت شما قرار بگیرد.

 

ایده های ناب برای ست کردن کفش ها و لباس ها

یکیدیگر از مدلهای پوشیدن بوت با شلوار جین، پوشیدن جین هاي پاره است

 

جدیدترین مطالب سایت