راهنمایی انتخاب لباس های مناسب تابستان زنانه

راهنمایی انتخاب لباس های مناسب تابستان زنانه

نحوه ی انتخاب لباس های مناسب تابستانه

برای انتخاب و ست نمودن لباسهای تابستانی باید از الگویی رفتاری مناسب انتخاب نمود دامن شلواری، مانتو‌هاي گشاد و خنک از جمله لباس ‌هاي مختص تابستان میباشند

 

 از الیاف طبیعی برای مقابله با گرما استفاده کنید

مهم ‌ترین مساله جنس لباس شماست. در این فصل برای داشتن روزهایی خنک ‌تر، لباس ‌هایي از جنس پنبه و کتان انتخاب کنید. این نوع الیاف به خاطر طبیعی بودن ‌شان ضرری ندارند و همینطور سبک و خنک نیز میباشند. با عبور هوا به راحتی از این پارچه ‌ها، وجود آفتاب داغ تابستان شما را اذیت نخواهد کرد.

 

• لباس های گشاد بپوشید

علاقه به راحتی لباس در این فصل باعث می ‌شود که لباس ‌هاي گشاد طرفداران زیادی داشته باشد. دنیای مد هم با ارائه‌ آلبوم ‌هایي گوناگون، لباس ‌هایي با مد روز و در عین حال راحت به نمایش می ‌گذارد. دامن شلواری، مانتو‌هاي گشاد و خنک از جمله لباس ‌هاي مختص این فصل میباشند.

 

• صندل را فراموش نکنید

تابستان برترین فصل برای انتخاب یک جفت صندل شیک و راحت هست. پوشیدن صندل، زیبایی خاصی به قدم ‌هایتان می ‌دهد و گرچه اگر صندل ‌تان را استاندارد و طبی انتخاب کنید بسیار راحت خواهد بود. پس فرصت را از دست ندهید و از بین صندل ‌هاي متنوع و خوشگل یک جفت انتخاب کنید تا استایل تابستانه ‌تان تکمیل شود.

 

• لباس های طرحدار بپوشید

برای یک تعطیلات تابستانی، برترین انتخاب می ‌تواند لباس ‌هایي با پارچه طرحدار باشد. طرح گلدار با رنگ هاي بسیار خوشگل، طرح ‌هاي اسلیمی یا هر طرح دلخواهی نشاط تابستانی شما را بیش از پیش خواهد کرد. پوشیدن لباس هایي با رنگ هاي خوشحال را با اعتماد به نفس‌ کامل انجام دهید. این رنگ ها قطعا اطرافیانتان را نیز به وجد می آورد.

 

• کیف جدیدی با رنگ شاد انتخاب کنید

تابستان را هر جای جهان که بگذرانید، با یک کیف رنگی و یا طرحدار تنوع و زیبایی استایل ‌تان را دو عمده کنید. اگر کنار ساحل یا استخر می ‌روید، کیف ‌هایي با طرح ‌هاي رنگی رنگی برترین گزینش ‌ها میباشند. برای بهرهگیری روزمره نیز داشتن یک کیف قرمز گیلاسی یا آبی لاجوردی تابستانی بودن استایل ‌تان را تکمیل می ‌کند.

 

• لباس ماکسی بپوشید

برای دورهمی ‌هاي دوستانه و مهمانی عصر تابستان به فکر انتخاب مناسب می ‌گردید؟ چه چیزی بهتر از یک لباس ماکسی سبک با رنگ هاي تابستانی؟ هرچه بلندتر بهتر! یک ماکسی ساده را با کیف و اکسسوری هاي طرحدار ست کنید. یا اگر دوست دارید حتی می‌توانید ماکسی طرحدار با ترکیب رنگ هاي گوناگون بپوشید.

 

جدیدترین مطالب سایت