ست های لباس لاکچری مخصوص فصل پاییز

ست های لباس لاکچری مخصوص فصل پاییز

ست های دیدنی لباس ها برای فصل پاییز 

می خواهیم با لباس ها و ست هاي جالب دوست شویم که افزون بر باکلاسی که دارد میتواد بسیار جالب باشد در ادامه میتوانید تالاب را دنبال نمایید. 

 

پاییز به فصل هزار رنگ مشهور هست، بهمین علت گزینه رنگ لباس می‌تواند طیف وسیعی از رنگ ها را در برگیرد. همه ی ساله در دنیای مد و فشن رنگ هایي همچون رنگ هر فصلی انتخاب و معرفی میشوند. در این مقاله برای رنگ پاییز ۱۸-۲۰۱۷، رنگ هاي پیشنهادی که در دنیای مد تاثیرگذاری بالایی خواهند داشت را عرضه میکنیم. از این رنگ ها میتوانید در لباسهای مردان جوان، خانم هاي به روز و مدرن، کودکان و حتی در چیدمان منزل بهرهگیری کنید.

 

رنگ های پاییزی

ست های لباس لاکچری مخصوص فصل پاییز

ست های دیدنی و لاکچری

 

زمین برترین رنگ ها را برای هر فصلی انتخاب میکند. رنگ هاي قرمز و نارنجی تیره پاییزی فوراً حس خوشحالی و اشتیاق را منتقل میکند. در تضاد با رنگ هاي درخشان غروب خورشید، سایه هاي متنوع رنگ آبی وخاکستری وجود دارد که بسیار سریعا حس آرامش رابه وجود می آورد. سبز زیتونی و قهوه اي دلالت بر رنگ هاي زمین و طبیعت دارد که با احساس کامیابی، آرزو و هماهنگی در تماس میباشند. تنالیته هاي رنگ نارنجی تیره تغییری رابه وجود می آورد که برای لذت بردن از دنیای نارنجی پاییز لازم هست.

 

رنگ زنانه پاییزی

ست های لباس لاکچری مخصوص فصل پاییز

 

ترکیب زرد خردلی و آبی تیره

کنار هم قرار گرفتن رنگ آبی تیره و زرد ترکیبی خیره کننده خواهد بود. رنگ هاي زردی که از خورشید حاصل می‌شوند خوشی هاي بی نهایت ایجاد میکنند ودر این میان سایه هاي رنگ نارنجی این شادی را تکمیل میکند. رنگ خاکستری با ته رنگی از آبی، مفهومی ساده از تماس و تاثیر پذیری رابه وجود می آورد. سایه هایي از رنگ قهوه اي هرچند رنگ اصلی نخواهند بود اما متصل کننده این رنگ هاي سرد به هم می‌شود.

 

رنگ مردانه پاییزی

ست های لباس لاکچری مخصوص فصل پاییز

انواع ست های پاییزی 

 

تحسینی از خلوص رنگ های طبیعت

قهوه اي روشن اساس خوبی برای رنگ هاي پاییزی امسال هست. در حالیکه تنالیته هاي تیره رنگ قهوه اي حس اطمینان ایجاد میکند، تنالیته هاي روشن این رنگ نشانگر خلوص هست. کمی صورتی هلویی می‌تواند تیرگی این رنگ هاي قهوه اي را متعادل کند و حس عشق و صمیمت را در کنار روح کنجکاو قهوه اي به ظاهر کلی شما ببخشد. این رنگ ها می‌تواند شخصیتی جذاب برایتان به ارمغان بیاورد که منتهی به بازگشت هر عشق از دست رفته اي بشود.

 

رنگ کودکانه پاییزی

ست های لباس لاکچری مخصوص فصل پاییز

انواع ست های مردانه و زنانه پاییزی 

 

همنشینی رنگ های سرد رودخانه در کنار رنگ های گرم زمین

از رهنمونی هاي رنگ هاي رودخانه کمک بگیرید. رنگ آبی تیره رودخانه در کنار رنگ آبی و سفید حاصل از اکران شدن آب، سایه هایي از رنگ قهوه اي درختان اطراف رودخانه  و رنگ سبز شادابی که زمین هاي اطراف رودخانه را پوشانده هست. رنگ زرشکی و نارنجی تیره کمی حس جادو و حرکت به این رنگ ها افزون می‌کند. با افزودن رنگ خاکستری آسمان به این رنگ ها منظره اي بدیع به وجود آورید.

 

رنگ دکوراسیون داخلی پاییزی

ست های لباس لاکچری مخصوص فصل پاییز

 

رنگ های کریستالی

وجه مشترک بین رنگ هاي نیلی، اقیانوس و سرمای قطب شمال، رابطه نزدیکشان با سایه هاي جادویی رنگ آبی هست. رنگ هاي سرد و تیره آبی، حسی از اطمینان و قدرت می آفریند. سایه هاي کم رنگ تر و رنگ سبز آبی احساسی قوی ایجاد می‌کند که منتهی به آرامش ذهن و آسایش بدن می‌شود. رنگ قرمز مایل به قهوه اي ومسی درخشان به این رنگ هاي سرد کمی گرمی افزون خواهد کرد.

 

بهتر هست پاییز امسال به بازی با رنگ هاي جادویی نارنجی و قرمز و قهوه اي در کنار رنگ هاي سرد آبی و خاکستری بپردازیم و از نتیجه این بازی برای ظاهر و چیدمان منزل خود بهرهگیری کنیم.

 

جدیدترین مطالب سایت