شیوه ست نمودن لباس با رنگ قرمز

شیوه ست نمودن لباس با رنگ قرمز

نحوه ی ست نمودن لباس با رنگ قرمز

رنگ قرمز دارای هیجان میشود این رنگ خوشگل را می‌توان با رنگ هاي خاصی ادغام نمود قرمز رنگ عشق و اشتیاق، فریبنده و اغوا کننده و در عین حال رنگ خشونت، خشم و خطر و گاهی نماد جرم و گناه هست. رنگ قرمز در کنار زرد و آبی یکی از سه رنگ اصلی هست. نماد رنگ قرمز مربع هست. قرمز سنبل حیات و زندگی و بیان کننده ي هیجان و شورش هست.

 

رنگ قرمز و رنگ سبز، این رنگ ها مکمل یکدیگرند و به راحتی با هم ترکیب میشوند

 

رنگ قرمز جزو رنگ هاي گرم محسوب میشود و فرد با مشاهده این رنگ به هیجان می‌آید و جنب و جوشش اکثر میشود. وقتی در جایی می‌خواهید جلوه ي خاصی داشته باشید از رنگ قرمز بهرهگیری کنید و مشاهده نمایید چه قدر در دید بقیه تاثیر می‌گذارید. چون قرمز رنگ پرشوری هست، نشان دهنده ي اعتماد به نفس فردی هست که لباس قرمز پوشیده. رنگ قرمز بسیار برای افرادی که پوست سفیدی دارند مناسب هست و آنها را جذاب و زیباتر نشان میدهد.

 

قرمز در کنار رنگ ها

این رنگ در اساس ي سبز و آبی جلوه و درخشندگی بی نظیر اي پیدا میکند ولی در اساس ي بنفش شدت خودش را از دست می‌دهد. در اساس ي رنگ زرد چشم را خیره می‌کند. رنگ قرمز وقتی در اساس ي سفید قرار میگیرد از درخشش کم میشود. ولی اگر در اساس ي رنگ سیاه قرار بگیرد به گرمی متمایل میشود و روشنی بیشتری به خود میگیرد. نمادهای رنگ قرمز گرمای تابستان و نماد جنوب و عزم راسخ و اعتماد به نفس ‌و‌ … می باشد.

 شیوه ست نمودن لباس با رنگ قرمز

ست کردن لباس قرمز با رنگ آبی

این بستگی به سلیقه خودتان دارد که بخواهید چه قدر از رنگ قرمز در لباس هایتان بهرهگیری کنید. می‌توانید لباس تک رنگ سفید یا آبی بپوشید و با یک دستمال گردن قرمز یا کیف و کفش قرمز به آن لباس جلوه ي خاصی بدهید. رنگ قرمز خیلی راحت با طیف رنگی آبی ست می‌شود و بسیار ترکیب رنگ قشنگی را ایجاد می‌کند.

 

ست لباس قرمز با سبز

رنگ قرمز و رنگ سبز، این رنگ ها مکمل یکدیگرند و به راحتی با هم ترکیب میشوند.

شیوه ست نمودن لباس با رنگ قرمز

جدیدترین مطالب سایت