لباس بهاری زنانه با مد سال جدید + نکات مهم خرید لباس زنانه عید

لباس بهاری زنانه با مد سال جدید + نکات مهم خرید لباس زنانه عید

نکات مهم در انتخاب لباس زنانه عید سال 

نکات مهمی در انتخاب لباس زنانه و دخترانه برای عید سال با مد سال و نکاتی برای خرید لباس مد سال را در تالاب بخوانید.

 

نکات مهم خرید لباس زنانه عید, تالاب : «بهار» فصل خوب تازه شدن است؛ فصل خوب انتخاب یک ظاهر جدید. همزمانی شروع بهار و سال نوی خورشیدی، آنرا برای ما ایرانی ها تبدیل بـه یک فرصت منحصر بـه فرد و مناسب برای خرید و خلق یک ظاهر جدید و متفاوت کرده است.

 

بـه همین دلیل است که همه ی ي ي ي ي ي ي ي ي‌ي ما پیش از آغاز بهار از این فروشگاه بـه آن فروشگاه بـه دنبال محصولات جدید و انتخاب مدهای تازه هستیم و بـه هر پیشنهاد تازه اي دراین زمینه فکر می‌کنیم.

 

ما نیز پیش از این پیشنهادات زیادی برای انتخاب پوشاک مناسب این فصل برای شما ارائه کرده ایم ودر این مقاله نیز سعی میکند تا لباس هایي با طرح و رنگ گل هاي‌‌‌ بهاری بـه شما پیشنهاد دهد. سعی کنید دراین بهار ظاهری را برای بیرون از خانه و مهمانی ها انتخاب ‌کنید که هم خودتان و هم کسانی که شما را میبینند را بـه یاد تازگی و زیبایی گل هاي‌‌‌ بهاری بیندازد.

 

پیراهن هاي‌‌‌ کوتاه و با پارچه هاي‌‌‌ گلدار انتخاب کنید

اگر قصد دارید دراین بهار برای یک مهمانی دوستانه و یا یک مراسم شام، یک پیراهن مناسب تهیه کنید، ما پیراهن هاي‌‌‌ کوتاه و بدون آستین را بـه شما پیشنهاد می کنیم. این پیراهن ها بهترین انتخاب ممکن برای مهمانی هاي‌‌‌ فصل بهار هستند و بر عکس پیراهن هاي‌‌‌ بلند، شما را سرحال تر و جوان تر از سن تان نشان میدهند.

 

درست است که پیراهن هاي‌‌‌ بلند مجلل تر بـه نظر می‌رسند و با کفش هاي‌‌‌ پاشنه بلند شما بهتر سِت می‌شوند اما بهتر است این لباس ها را تنها در مهمانی هاي‌‌‌ کاملاً رسمی بپوشید.

 

پیراهن هاي‌‌‌ کوتاه تنوع خوبی در مدل بالاتنه و قسمت دامن دارند و چون طول انها کم است میتوان بدون نگرانی از یکنواخت شدن شکل لباس، از پارچه هاي‌‌‌ طرح دار یکسره در دوخت انها استفاده کرد.

 

اگر بالاتنه اي لاغر دارید، برای این بهار پیراهن هایي با پارچه هاي‌‌‌ گل دار و بندی تهیه کنید. پیراهن هایي که دربخش دامن کمی گشادتر هستند ودر بدن شما آزادتر می‌ایستند. اگر بازوهای لاغری دارید نیز پیراهن هایي با یقه هاي‌‌‌ ایستاده و بدون آستین مناسب شما هستند.

 

لباس بهاری زنانه با مد سال جدید + نکات مهم خرید لباس زنانه عید

پیراهن هاي‌‌‌ گل دار، حال و هوای بهار را بیشتر در ظاهر شما نشان می‌دهند

 

شلوارهای بهاری طرح دار و با رنگ هاي‌‌‌ گیرا بپوشید

بهترین فصل نشان دادن زیبایی شلوارهای‌تان فصل بهار است. همه ی ي ي ي ي ي ي ي ي نوع شلوار تنگ، گشاد با پاچه هاي‌‌‌ کوتاه یا بلند، برای این فصل مناسب هستند و با مانتوها و بلوزهایی که برای این فصل تهیه کرده‌اید، هماهنگ می‌شوند.

 

اگر اهل پوشیدن شلوارهای گل دار و طرح دار هستید، با مانتوهای گشاد و جلوباز تابستانی بـه خوبی سِت هستند بـه‌ویژه اگر این مانتوها تک رنگ نیز انتخاب شده باشند. پیشنهاد ما این است که اگر تا کنون این مدل شلوارها را انتخاب نکرده اید، انها را امتحان کنید و مطمئن باشید جذابیت و هیجان زیادی دارند.

 

همچنین اگر مانتوها و بلوزهای طرح دار و رنگی برای این بهار انتخاب کرده‌اید، می‌توانید شلوارهای چسبان یا تنگ تک رنگ رابا انها بپوشید.

 

شلوارهایی که پایین پاچه هاي‌‌‌ انها چین خورده است توأمان برای کسانی که پاهای لاغر و چاق دارند مناسب است. چون چین پایین انها تأثیری در عرض بدن در قسمت‌هاي‌‌‌ بالاتر ندارد. اما اگر قد کوتاهی دارید این شلوارها می توانند شما را کوتاه تر نشان دهند.

 

لباس بهاری زنانه با مد سال جدید + نکات مهم خرید لباس زنانه عید

شلوارهای گل دار و طرح دار، با مانتوهای گشاد و جلوباز تابستانی بـه خوبی سِت هستند

 

از شال، روسری و دستمال گردن با نقش گل هاي‌‌‌ بهاری استفاده کنید

قرار نیست فصل بهار نیز مانند فصل هاي‌‌‌ سرد سال، شال هایي با رنگ هاي‌‌‌ تیره و سنگین سر کنید. ممکن است بـه خاطر ضرورت هایي که در محل کار و یا تحصیل دارید ناخودآگاه تمام روسری هاي‌‌‌ خودرا با رنگ تیره انتخاب کنید اما فصل بهار متفاوت است. لباس شما باید همگام و همخوان با طبیعت باشد بـه همین دلیل برای موقعیت هایي که در انها محدودیت ندارید، روسری و شال هایي گل دار و با رنگ هاي‌‌‌ شاد و سبک انتخاب کنید.

 

پیشنهاد ما این است که در مهمانی‌ها نیز این انتخاب خودرا در دستمال گردن ها نشان دهید. دستمال گردن را میتوانید با بلوز و دامن هاي‌‌‌ تنگ و کوتاه، پیراهن هاي‌‌‌ کوتاه، بلوز و شلوار و حتی پیراهن هاي‌‌‌ بلند تابستانی هماهنگ کنید.

 

طبق معمولًًًًً زیباتر است که دستمال گردن رنگ و طرحی متفاوت با لباس داشته باشد، بنابر این از این که دستمالی با طرح گل و یا رنگ‌هاي‌‌‌ تند انتخاب میکنید، نگران نباشید.

 

لباس بهاری زنانه با مد سال جدید + نکات مهم خرید لباس زنانه عید

شال هاي‌‌‌ اکریلیک و ویسکوز گل دار و با رنگ هاي‌‌‌ شاد و روشن، انتخاب هاي‌‌‌ مناسبی برای بهار هستند

 

لباس بهاری زنانه با مد سال جدید + نکات مهم خرید لباس زنانه عید

شال با طرح و رنگ بهاری

 

تیشرت هایي با یقه هاي‌‌‌ متفاوت بپوشید

طبق معمولًًًً در فصل بهار پوشیدن تی‌شرت‌ها و پولوشرت هاي‌‌‌ رنگی و طرح‌دار رایج می شود. لباس‌هاي‌‌‌ اسانی که در عین سادگی، رنگ‌هایي گیرا و زیبا دارند. میتوانید بلوزهایی را انتخاب کنید که رنگ سرآستین و یقه‌ي آنها با پارچه‌ي اصلی متفاوت است. این تغییر و تفاوت کوچکی نسبت بـه سایر تی‌شرت‌ها و پولوشرت هاست اما ظاهر شما را کاملاً متفاوت میکند.

 

لباس بهاری زنانه با مد سال جدید + نکات مهم خرید لباس زنانه عید

پولوشرت هایي با رنگ یقه و سرآستین متفاوت توجه بیشتری را بـه ظاهر شما جلب میکنند

 

منبع : blog.bamilo.com

جدیدترین مطالب سایت