لباس هایی که هم در تابستان و هم در پاییز مناسب است

لباس هایی که هم در تابستان و هم در پاییز مناسب است

لباس هایی که مختص تابستان و پاییز است

می‌خواهیم لباس هایي را بررسی کنیم که افزون بر زیبایی که دارد میتواند هم در فقل تابستان پوشیده شود هم در فصل پاییز .

 

شما هم ازآن هایي هستید که برای فصل اخیر کل کمد لباستان را زیر و رو میکنید و جای مدلهای تابستانی لباس زنانه رابه پاییزی ها میدهید؟ اما امسال برای پاییز این لباس ها را در کمدتان نگه دارید!

 

شلوار جین سفید را هنوز هم میتوان پوشید اگر…

می‌دانیم چه میزان شلوارهای جین سفید رنگ شما، برایتان با ارزش هست و از فکر این که انها را باید برای فصل اخیر کنار بگذارید غمگین می‌شوید.

 

اما کار راحت هست، آن را با یک پلیور ساده و یک جفت کفش کتانی سفید ست کنید و با همین ترکیب تابستانی-پاییزی به فصل بعد بروید.

 

لباس هایی که هم در تابستان و هم در پاییز مناسب است

شلوار جین سفید را در فصل پاییز با یک پلیور ساده و یک جفت کفش کتانی سفید ست کنید

 

ترفند پیراهن های آستین حلقه ای با یک بلوز

عاشق پیراهن آستین حلقه ایتان هستید و دلتان میخواهد آن را دریک مهمانی پاییزی هم بپوشید اما احساس میکنید متعلق به فصل قبل هست؟

 

یک ترفند ساده بکار ببرید، یک بلوز آستین بلند را زیر آن بپوشید تا استایلتان هم مدرن ‌شود و هم پاییزی. برای آنکه کار تمام شود این ترکیب را با نیم بوت ست کنید.

 

لباس هایی که هم در تابستان و هم در پاییز مناسب است

یک بلوز آستین بلند را زیر پیراهن آستین حلقه ایتان بپوشید تا استایلتان هم مدرن ‌شود و هم پاییزی

 

کیف های رنگی تابستانی را بازنشسته نکنید

لازم نیست تا رنگ برگ ها عوض میشود، شما هم رنگ تمام لباسهای پاییزیتان را تغییر دهید. یک کیف دوشی زنانه با رنگ روشن یا کیف پروژه دار و رنگارنگ را میتوانید با یک پلیور و شلوار طوسی یا مشکی ساده ست کنید و بگذارید در استایل پاییزی شما بدرخشند.

 

لباس هایی که هم در تابستان و هم در پاییز مناسب است

ست کردن لباس تابستانی در پاییز

 

شلوار جین دم پا با یک ترکیب تازه

حتما عاشق شلوار جین دم پا هستید که با یک صندل تخت یا پاشنه دار ست می‌کنید و دیگر همه ی چیز برای یک استایل باحال و تابستانه کامل می‌شود.

 

اگرچه که جین ها لباسهای بدون فصل میباشند اما شاید فکرش را هم نکنید که شلوار جین دم پا را می‌توان در پاییز هم پوشید. آن را با یک شومیز چهارخانه و یک جفت نیم بوت بندی زنانه یا دخترانه هماهنگ کنید و از نتیجه لذت ببرید.

 

لباس هایی که هم در تابستان و هم در پاییز مناسب است

شلوار جین دم پا را با یک شومیز چهارخانه و یک جفت نیم بوت بندی هماهنگ کنید

 

راه هاي ساده برای آنکه مدل‌هاي تابستانی لباس زنانه رابه پاییز ببرید:

۱- چند لایه لباس را روی هم بپوشید. پلیورهای رنگی، مانتو پاییزه جلوباز یا یک تی شرت سفید ساده میتواند بشما در مد پاییزه چند لایه کمک کند.

 

۲- در انتخاب لباس‌هایتان به تن رنگی دقت کنید.

 

۳- یکی از لباس‌ها، کفش یا کیفتان را در بنگاه استایل قرار دهید، رنگ‌هاي قوی و پروژه‌هاي ناب را انتخاب کنید و بقیه تیپتان را ساده نگه دارید.

 

۴- برای آنکه خیلی ساده از تابستان گرم به خنکی پاییز بروید و دردسر گزینه لباس مناسب برای هوای عاشق پاییز را نداشته باشید، داشتن همه ی برندها و طراحی ها در کنار هم می تواند بشما کمک کند.

 

جدیدترین مطالب سایت