ایده هایی برای تناسب و هماهنگی لباسها با رنگ پوست

ایده هایی برای تناسب و هماهنگی لباسها با رنگ پوست

مناسب ترین لباسها با رنگ پوست شما

به هنگام رفتن به مهمانی ها سخت ترین کار گزینش لباس که به پوست شما هماهنگ باشد و زیبایی شما را دوچندان نماید.

 

گزینش لباس برای همۀ کار ساده اي نیست شاید شما از یک رنگی خوشتان می‌آید که اصلا با رنگ پوستتان متناسب نمی باشد اگر پوست شما تیره می باشد باید از رنگ هاي متناسب پوستتان بهرهگیری نمایید

 

برای پوست هاي رنگ روشن هم بعضی از لباس ها اصلا مناسب نمی باشد برای اینکه بدانید چه رنگ لباسی به پوست صورت شما می‌آید، اول از همۀ باید رنگ پوست تان را شناسایی کنید.

 

گرچه عوامل مختلفی وجود دارند که بر پوست شما تاثیر می گذارند، بعنوان مثال اشعه آفتاب یا مصرف بعضی داروها میتوانند رنگ پوست تان را تغییر دهند.

 

ایده های تناسب و هماهنگی لباسها با رنگ پوست 

بنابراین در قدم اولیه مطمئن باشید که پوست تان رنگی طبیعی دارد و کاملا تمییز هست. برای اینکار صورت تان را با صابون بشورید، سپس به مدت 15 تا 30 دقیقه صبر کنید تا قرمزی هاي آن از بین رود. سپس زیر نور طبیعی تن پوست تان را تشخیص دهید. حواس تان باشد که نورهای مصنوعی نیز رنگ پوست را تغییر میدهند.

 

ایده هایی برای تناسب و هماهنگی لباسها با رنگ پوست

ایده های تناسب و هماهنگی لباسها با رنگ پوست 

 

در مرحله بعدی یک برگه کاغذ سفید بردارید و آن را کنار پوست تان قرار دهید.  در مقایسه با سفیدی کاغذ، پوست تان چه رنگی هست؟ زرد، قهوه اي، سبز…؟
اگر تشخیص تان رنگ هاي صورتی، رزگلد یا آبی هست، شما پوستی سرد دارید. اگر هم رنگ آن متمایل به خاکستری هست، شما پوستی خنثی دارید. اگر هم روی صورت تان پر از جوش و آکنه هست طوری‌كه نمی‌توانید به خوبی تن آن را تشخیص دهید، از فردی بخواهید تا کاغذ سفید را کنار گوش تان قرار دهد.

 

شما می‌توانید به کمک نور آفتاب نیز رنگ پوست تان را تشخیص دهید. افرادی که به سادگی زیر نور آفتاب برنزه می‌شوند، تن پوست گرمی دارند. آنهایی هم که پوست شان زیر نور آفتاب قرمز میشود، تن پوست شان سرد هست. پوست هاي خنثی هم میتوانند در هر یک از این دو گروه جای گیرند.

 

رنگ هاي مناسب برای تن پوست هاي گرم

اگر تن پوست گرمی دارید، در دسته ستاره هایي چون بیانسه، کیم کارداشیان و جسیکا آلبا قرار می‌گیرید.
برای شما، برترین رنگ لباس، رنگ هاي طبیعی هست. بنابراین شما باید از رنگ هایي چون قرمز، هلویی، نارنجی، کهربایی، طلایی و زرد بهرهگیری کنید. اگر هم به رنگ هاي سرد علاقه داریدسعی کنید که تن هاي گرم تر آن ها را مثل زیتونی، ارغوانی، بنفش-قرمز گزینش کنید. از میان رنگ هاي خنثی نیز رنگ هایي چون خاکستری مایل به قهوهای، کاپوچینو و کرم مناسب شماست.

از رنگ هاي جیغ و سرد مثل آبی یخی یا یاقوتی خودداری کنید به این علت که رنگ پوست شما را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد و آن را بی روح و خاکستری میکند.

 

ایده هایی برای تناسب و هماهنگی لباسها با رنگ پوست

مناسب ترین لباسها با رنگ پوست شما

 

رنگ های مناسب برای تن پوست های سرد

اگر تن پوست تان سرد هست، جزو دسته ستاره هایي چون نیکل کیدمن ،میندی کالینگ و کیت بلانشت قرار دارید. رنگ هایي چون آبی روشن، زمردی و بنفش تیره به علاوه رنگ هایي چون اسطوخودوس، آبی یخی و صورتی برای شما بسیار مناسب هست. شما می‌توانید رنگ هاي دیگری مثل یاقوتی، قرمز روشن یا زرد کم رنگ هم به تن کنید.

اگر هم علاقه اي به رنگ هاي خنثی دارید، ما خاکستری، سفید و سورمه اي را به شما توصیه می‌دهیم.  از پوشیدن لباس هایي به رنگ هاي نارنجی، گوجه اي و زرد پر رنگ به شدت خودداری کنید.

 

ایده هایی برای تناسب و هماهنگی لباسها با رنگ پوست

 

رنگ های مناسب برای تن پوست های خنثی

جولیان مور، آنجلینا جولی، جولیا رابرتس و کری واشنگتن تن پوستی شبیه به شما دارند.
از آنجا که شما تن پوست خنثی اي دارید، هر رنگ لباسی به شما می‌آید اما بهتر هست که به دنبال رنگ هاي تیره و پخته تر به جای رنگ هاي روشن تر باشید.

 

رنگ هایي مثل صورتی چرک، سبز یشمی، زرد و آبی پخته و رنگ هاي خنثی اي مثل کرم، نسکافه اي، خاکستری و سیاه می‌توانند از رنگ هاي متناسب با پوست صورت شما باشند.

رنگ هاي جیغی مثل آبی کاربنی یا بنفش فسفری رنگ خنثی پوست شما را تشدید میکنند، به همین خاطر از پوشیدن انها خودداری کنید اما در عوض از پوشیدن لباسی به رنگ قرمز روشن درنگ نکنید،مطمئنا بر تن شما به زیبایی خواهد درخشید.

 

ایده هایی برای تناسب و هماهنگی لباسها با رنگ پوست

 

چه رنگی برای تمام تن پوست ها مناسب هست؟

رنگ هاي زیادی میباشند که به تمام رنگ پوست ها می‌آیند مثل سفید خالص یا رنگ صورتی ملایم.
رنگ هاي ترکیبی چون سبز-آبی و بنفش پر رنگ نیز مثل رنگ هاي خنثی عمل کرده و بدون هیچ تاکییدی بر تن پوست تان، با آن سازگار می‌شوند. از آنجا که این رنگ ها بین رنگ هاي گرم و سرد تعادل برقرار کرده اند، میتوانید با خیال راحت با هر رنگ پوستی که دارید، آن ها را به تن کنید.

ایده هایی برای تناسب و هماهنگی لباسها با رنگ پوست

جدیدترین مطالب سایت