رد شدن اعتراض رئال مادرید به محرومیت رونالدو

مجموعه : اخبار ورزشی
رد شدن اعتراض رئال مادرید به محرومیت رونالدو

اعتراض رئال مادرید به محرومیت رونالدو

مجازات رونالدو به علت هل دادن ریکاردو دبورگوس، داور بازی رفت ال‌کلاسیکوی سوپرجام اسپانیا پس از نشان دادن کارت زرد دوم به او به خاطر تمارض، بخشیده نشده استفرجام‌خواهی کهکشانی‌ها برای لغو یا کاهش مجازات ستاره پرتغالی‌شان به جایی نرسید.

 

به گزارش تالاب: یک شبکه تلویزیونی در اسپانیا اعلام کرد که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا، حکم کمیته انضباطی این فدراسیون برای محرومیت 5 جلسه‌اي کریستیانو رونالدو را تأیید کرد.

 

برنامه تلویزیونی «گلاسو دگل» تلویزیون اسپانیا امروز «چهارشنبه» مدعی شد که مجازات رونالدو به علت هل دادن ریکاردو دبورگوس، داور بازی رفت ال‌کلاسیکوی سوپرجام اسپانیا پس از نشان دادن کارت زرد دوم به او به خاطر تمارض، بخشیده نشده هست و به این ترتیب او اضافه بر بازی برگشت که بامداد فردا از ساعت 1:30 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود، چهار بازی اول تیمش در فصل اخیر لالیگا را هم از دست میدهد.

 

رونالدو که به تصمیم دبورگوس برای نشان دادن کارت زرد معترض بود پس از آنکه نتوانست این داور اسپانیایی را متقاعد کند، وی را هل داد و به همین علت 4 جلسه «بدون احتساب محرومیت یک جلسه‌اي‌اش به علت دریافت کارت قرمز» محروم شد.

 

محرومیت رونالدو وی را از بازی برابر به ترتیب دپورتیوو لاکروینا، والنسیا، لوانته و رئال سوسیه‌داد در فصل اخیر لالیگا محروم می کند.

 

جدیدترین مطالب سایت