ثروتمندترین فوتبالیست های مشهور جهان در سال 2023

مجموعه : اخبار ورزشی
ثروتمندترین فوتبالیست های مشهور جهان در سال 2023

ثروتمندترین فوتبالیست های مشهور جهان در سال 2023

همینطور که مطلع هستید فوتبال یکی از پردرآمد ترین رشته های ورزشی میباشد و ما در اینجا به معرفی ثروتمند ترین فوتبالیست ها در سایت تالاب پرداخته ایم.

10 تا از ثروتمند ترین فوتبالیست های جهان

 

فوتبالیست های ثروتمند جهان : مسی و رونالدو در صدر فهرست ثروتمندترین بازیکنان فوتبال در جهان قرار گرفتند که با درآمدهای بسیار بیشتر از بقیه به این رتبه دست پیدا کرده اند. براساس خبر یک رسانه انگلیس رونالدو و مسی با ثروت تقریبی 321 میلیون و مسی با 295 میلیون دلار ثروتمندترین بازیکنان فوتبال هستند.

ثروتمندترین فوتبالیست های مشهور جهان در سال 2023

ثروتمندترین فوتبالیست جهان در سال 2023

 

دنیای فوتبال با ستاره‌هایش آسمان درخشان‌تری رابه تصویر میکشد در اینبین ستاره ها کنونی فوتبال جهان با درآمدهای بالای خود مورد توجه خاص و عام مردم قرار داردند.

 

ثروت تقریبی ثروتمندترین بازیکنان فوتبال و ستاره اول دنیای فوتبال بر اساس درآمد 8 سال گذشته به شرح زیر است:

 

ثروتمندترین فوتبالیست های مشهور جهان در سال 2023

رونالدو در صدر و مسی در مکان دوم فهرست ثروتمندترین بازیکنان فوتبال حضور دارند.

 

کریستیانو رونالدو – 250 میلیون پوند «321 میلیون دلار»

لیونل مسی – ۲۳۰ م پوند «۲۹۵ میلیون دلار»

زلاتان ابراهیمویچ – ۱۱۰ میلیون پوند «۱۴۱ میلیون دلار»

وین رونی – ۹۳ میلیون پوند «۱۲۰ میلیون دلار»

ادن ازارد – ۷۷ میلیون پوند «۱۰۰ میلیون دلار»

گرت بیل – ۵۶ میلیون پوند «۷۲ میلیون دلار»

نیمار – ۴۹ میلیون پوند «۶۳ میلیون دلار»

ثروتمندترین فوتبالیست های مشهور جهان در سال 2023

دروازه بان تیم ملی ایتالیا معتقد است مهاجم بارسلونا یک بازیکن کامل است.تیم ملی فوتبال ایتالیا که از صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازمانده استبامداد شنبه در دیداری دوستانه برابر آرژانتین قرار می‌گیرد. جانلوئیجی بوفون در نشست خبری پیش از بازی گفت:به یک شروع تازه احتیاج داریم.

 

نمی‌دانم آخرین بازی ام با پیراهن یوونتوس و تیم ملی چه زمانی خواهد بود.همه ی میدانند که مثبت اندیش هستم. حضور دوباره‌ام در تیم ملی به این خاطر است که احساس می کنم مفید خواهم بود.

 

به گزارش تالاب دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا بامداد فردا دوباره با لیونل مسی رو به رو خواهد شد. او به مقایسهمهاجم آرژانتینی و کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت: آن‌ها دو بازیکن متفاوت هستند. مسی از لحاظ تکنیک،دید و تمام کنندگی بازیکن کامل تری است. او بازیکن کاملی است. رونالدو به یک متخصص به خصوص در محوطه جریمه تبدیل شده است.

 

وقتی صحبت از ثروت در فوتبال میشود، ذهن همه ی به سمت رونالدو، مسی، نیمارو دیگر فوتبالیست هاي درجه یک دنیا میرود که در باشگاه هاي بزرگ و متمول اروپایی بازی میکنند؛اما اشتباه نکنید. ثروتمندترین بازیکن فوتبال دنیا کسی نیست جز بازیکنی از تیم هاي پایه اي لسترسیتی!

 

بولکیا، برادرزاده پادشاه برونئی، متولد لوس آنجلس، ثروتی نزدیک به ۲۰ میلیارد دلار داردو در تیم جوانان لستر توپ میزند. سال ۲۰۰۹ باشگاه ساوتهمپتون در کشور برونئی مدرسه فوتبالی دایر کرداما حاضر نشد با بولکیا قرارداد ببندد. این بازیکن ثروتمند سال ۲۰۱۳ در تست باشگاه آرسنال شرکت کردو دریک جام دوستانه یک گل هم به ثمر رساند ولی توپچی ها نیز با او قرارداد نبستند.

ثروتمندترین فوتبالیست های مشهور جهان در سال 2023

ثروتمندترین فوتبالیست جهان

 

سپس باشگاه چلسی به وی پیشنهادی دو ساله ارائه داد و بولکیا آنرا پذیرفتاما دوران حضور وی در چلسی کوتاه بودو او حالا با قراردادی سه ساله در لستر توپ می‌زند.بولکیا با ۱۹ سال سن در خط حمله بازی می کند، ۹ بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده و یک گل ملی هم در کارنامه دارد.

 

به گزارش تالاب پدر بولکیا، مالک 2300 خودرو است ودر یکی از جشن تولد هاي خود، 14 میلیون یورو برای حضور مایکل جکسون هزینه کرده بود!دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است که نیازی نیست لیونل مسی با بردن جام جهانی، بزرگ بودن خودرا ثابت کند.

ثروتمندترین فوتبالیست های مشهور جهان در سال 2023

مسی در رده باشگاهی تمامی افتخارات ممکن را کسب کرده و جام‌هاي بسیاری با بارسا به دست آورده است.با این حال در رده ملی، او ناکام بوده و بجز چندین نایب قهرمانی ، جامی برای کشورش به دست نیامده است.حال مارادونا که درسال 1986 با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد، معتقد است که مسی برای اثبات خود نیازی به جام ندارد.

 

او گفت من به مسی توصیه می کنم که به بازی کردن ادامه دهد و لذت ببرد. او باید انتقادات را فراموش کند، اگر توانست جام جهانی یا کوپا آمه ریکا را کسب می کند.نباید دراین رابطه دچار وسواس شود. باید از حضورش در زمین لذت ببرد.

 

مارادونا درباره قیاسش با مسی گفت او چپ پاست و عاشق بازی کردن است. من 57ساله هستم و چند دقیقه پیش فوتبال بازی کردم… نگاهم کنید، مرده ام ولی همان‌ گونه دوست دارم که به توپ ضربه بزنم.

 

مطلب بعدی :

لیست ثروتمندان روزنامه گل در سال ۲۰۱۳ مجموع ثروت ۵۰ بازیكن سرمایه دار دنیا را بیش از ۷. ۱ میلیارد پوند تخمین زد، كه بیش از تولید ناخالص داخلی كشور لیبریا می‌شود.دربین ده نفر اول این لیست سه انگلیسی، سه برزیلی و از كشورهای آرژانتین، پرتغال، كامرون و سوئدهر كدام یك نماینده وجود دارد. لالیگای اسپانیا با ۳ بازیكن و لیگ برتر انگلیس هم با ۲ بازیكن بیشترین سهم از بازیكنان ثروتمند را دارند.

 

۱۰ بازیكن ثروتمند به ترتیب عبارتند از:

۱. دیوید بكام – ۱۷۵ میلیون پوند
۲. لیونل مسی – ۵. ۱۱۵ میلیون پوند
۳. كریستیانو رونالدو – ۱۱۲ میلیون پوند
۴. كاكا – ۵. ۶۶ میلیون پوند
۵. رونالدینیو – ۶۳ میلیون پوند
۶. ساموئل اتوئو – ۵۲ میلیون پوند
۷. وین رونی – ۵۰ میلیون پوند
۸. زلاتان ایبراهیموویچ – ۴۷ میلیون پوند
۹. ریوالدو – ۵. ۴۵ میلیون پوند
۱۰. ریو فردیناند – ۴۲ میلیون پوند
 
ثروتمندترین فوتبالیست های مشهور جهان در سال 2023
گل این لیست را با استفاده از ثروت‌های قابل شناسایی بازیكنان شامل حساب پرداخت سالیانه باشگاهی كه با آن قرارداد دارند، املاك، جزئیات حقوق، مزایا و دیگر كسب و كارهایی كه دارند ثبت شده است.تخمین زده شد كه بكام در زمینه‌های غیر ورزشی، در سال ۲۰۱۲ توانسته است ۱۵ میلیون پوند درآمد كسب كند، كه با این حساب امسال پرسودترین سال مالی او تا كنون بوده است.عمار سینگ مدیر عامل گل اروپا گفت: «بازیكنان برتر دنیا را دیگر نمی‌توان تنها چند ورزشكار دانست، آنها برندهای بزرگ بین‌المللی هستند و دیوید بكام نیز بزرگترین برند در میان آنهاست.»
 
 
«یافته‌های ما نشان می‌دهند كه فوتبالیست‌ها تا چه حد می‌توانند با به كار گیری صحیح اموالشان، بر سرمایه‌شان بیفزایند. صرف نظر از كلیشه‌هایی چون ماشین‌بازی‌، اكثریت قریب به اتفاق فوتبالیست‌های پولدار كه در لیست گل قرار دارند پولشان را در راه درستی خرج می‌كنند و در بنیادهای خیریه یا افتتاح حساب‌های عام‌المنفعه سرمایه‌گذاری می‌كنند.»
الكس میلر نویسنده لیست ثروتمندان گل گفت: «ثروتی كه دیوید بكام به دست آورده و همچنان نیز در حال افزایش دادن آن است به جهت تدبیرات او در خارج از میدان است چون هم‌زمان با نزدیك شدن زمان بازنشستگی او از دنیای فوتبال، به جای كم شدن درآمد او، برعكس بر سرمایه‌اش افزوده می‌شود.
 
 
امیدوارم این مطلب ( ثروتمند ترین فتوبالیست های جهان )  مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.
 

مجله اینترنتی تالاب

جدیدترین مطالب سایت