در خرید عینک شنا چه نکاتی را باید رعایت کنیم ؟

مجموعه : اخبار ورزشی
در خرید عینک شنا چه نکاتی را باید رعایت کنیم ؟

نکات کاربردی برای خرید عینک شنا

اگر می خواهید عینک شنایی بخرید که کیفیت خوب داشته باشید و اضافه بر کیفیت عمر خوبی داشته باشد ما را دنبال نمایید.

 

در مورد خرید لوازم شنا باید بگوییم که فروشگاه هاي اینترنتی بسیار معتبر تر از فروشگاه هاي لوازم ورزشی موجود در سطح شهر میباشند.

 

سایت تالاب منابع معتبر ایران برای فراهم سازی لوازم ورزشی و لوازم دارای برند شنا هست، شما براحتی می‌توانید با مطالعه دقیق راهنمای خرید و توضیحات مربوط به هر محصول یا تماس با مشاوران ما یک خرید درست و مطمئن را تجربه کنید.

 

بنابراین باید ببینیم که در هنگام خرید یک عینک شنا باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

در خرید عینک شنا چه نکاتی را باید رعایت کنیم ؟

بهترین عینک های شنا

 

بررسی سایر لنز عینک و پوشش موجود برای حدقه چشم

این دو فاکتور در کنار هم بعنوان راهنما یا نشانگر سایز یک عینک شنا عمل میکنند، که سایز به دو سایز برزگ و کوچک تقسیم میشود. سایز حدقه به کاور محافظت کننده اطراف لنز ها مربوط میشود.

 

از آن جایی که سایز کوچک حدقه یک عینک شنا ممکن هست استخوان حدقه چشم شناگر را اذیت کند، تنها تعداد محدودی از شناگران از آن بهره گیری میکنند. از طرف دیگر، فریم عینکی که حدقه چشمی آن بزرگ هست، کمتر دیده شده هست که راحت و نرم بر اطراف چشم قرار نگیرد.

 

برای این که به یک تصمیم نهایی برسید، می‌توانید به خرید یک عینک شنا که دارای یک دستگاه ساکشن یا مکش هست فکر کنید، اینکار به قرارگیری مناسب عینک بر اطراف چشم کمک زیادی میکند.

 

در مورد سایز لنز نیز دو انتخاب پیش روی شماست، کوچک و بزرگ. سایز بزرگ لنز یک عینک شنا این اجازه را به شما می‌دهد که میدان دید باز تری داشته باشید،

 

چراکه زاویه دید شما پهن تر میشود که به آن دید “طبیعی” نیز گفته میشود. سایز کوچک یک عینک شنا مثل این هست که شما یک چشم بند بر روی چشمان خود گذاشته اید.

 

وقتی شما از یک عینک با لنز ها کوچک بهره گیری می‌کنید، اساس دید شما محدود می‌شود، و تنها بر بازه محدودی میتوانید تمرکز داشته باشید، که این همین ویژگی این نوع عینک شنا را برای مسابقات حرفه اي شنا ایده آل کرده هست.

در خرید عینک شنا چه نکاتی را باید رعایت کنیم ؟

معرفی بهترین عینک های شنا

 

شکل و طراحی عینک

برخلاف لباس ، عینک ها در 3 شکل موجود میباشند، که همین عامل باعث میشود که انتخاب راحت تری داشته باشید. هدف ابتدایی ساخت یک عینک سوئدی، شناگران مسابقات حرفه اي بوده هست.

در مقایسه با عینک هاي شنا که برای تفریحی بهره گیری می‌شوند، نوع سوئدی به خوبی بر حدقه چشم قرار میگیرد و در مقابله با آب دچار کشش کمتری می‌شود، بنابراین سرعت شناگر بالاتر می‌رود.

شکل کلاسیک که به نام عینک هاي واشری نیز شناخته میشوند، معمول ترین و متداول ترین نوع یک عینک شنا هست. جنس آنها می‌تواند فوم یا سیلیکون باشد.

در آخر نیز نوعی عینک شنا وجود دارد که ترکیبی از عینک کلاسیک و لوله هاي مخصوص تنفس در زیر آب هست، که کودکان علاقه زیادی به آنها دارند، زیرا بهره گیری از آن بسیار راحت هست.

در خرید عینک شنا چه نکاتی را باید رعایت کنیم ؟

راهنمایی خرید عینک شنا

 

رنگ لنز عینک شنا

با وجود رنگ هاي متنوع برای یک لنز؛ انتخاب برترین و مناسب ترین می‌توانند چالش برانگیز باشد. تنها باید یک فاکتور مهم را در ذهن داشته باشید، رنگ هاي متفاوت عملکرد متفاوتی در شرایط نوری مخصوص به خود دارند.

لنز هاي کهربایی برای انواع محیط ها مناسب میباشند، چراکه میدان دید خوبی را در شرایط نوری کم یا چندان بوجود می آورند. اگر در نور روز نیز یک عینک شنا کهربایی به چشم بزنید، هیچگاه دچار دوبینی نمی‌شوید و چشم ها اذیت نمیشوند.

 

لنز هاي شفاف برای محیط هاي کم نور مناسب میباشند، مثل یک استخر خانگی، یا مکان هاي دیگر شنا که کمی تاریک میباشند. با وجود یک عینک شفاف، تا وقتی که همان نور کم دائم باشد، دید دقیقی برای فرد ایجاد خواهد کرد.

 

لنز هاي آبی یا بنفش زمانی ایده آل میباشند که شما در مورد شرایط نوری محیط شنای خود آگاهی ندارید. این نوع عینک ها به نور خارجی را طوری فیلتر میکند که تنها یک نور متوسط به چشم وارد شود، و در حین کاهش درخشندگی چندان، این نوع عینک شنا را به برترین انتخاب برای تمرینتان و شنای هرروز تبدیل میکند.

لنز هاي دودی برای شنا در زیر آفتاب مناسب اند. از آنجایی که لنز ها تیره تر میباشند، محافظت بهتری در مقابل سطوح نور بالا بوجود می‌آید. بهره گیری از این عینک ها مثل شنا کردن با یک عینک دودی هست!

 

لنز هاي آینه اي نور را منعکس میکنند، و شنا کردن در محیط هاي سرباز را راحت تر میکنند. شناگر هاي میتوانند از آنها بعنوان یک استراتژی خوب بهره ببرند، چراکه حریف نمی‌تواند چشم ها را ببیند و حرکت بعدی را تشحیص دهد.

به گزارش تالاب در کنار موارد گفته شده، باید به یک نکته دیگر نیز دقت کنید؛ سر هم بندی. از آنجایی که برخی عینک هاي شنا دارای قطعات قابل جداسازی میباشند، شما باید محصولی را خریداری کنید که سر هم بندی آن آسان هست.

جدیدترین مطالب سایت