سارا مصطفی نژاد بانوی بدن ساز ایرانی

مجموعه : اخبار ورزشی
سارا مصطفی نژاد بانوی بدن ساز ایرانی

دختر بدنساز ایرانی “سارا مصطفی نژاد”

خانم ها هم در عرصه بدنسازی فعالیت می نمایند به تازگی خانم ها به ورزش بدنسازی علاقمند شده اند در ادامه عکس هاي و جزئیات بیشتر دختر بدنساز ایرانی “سارا مصطفی نژاد” را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

سارا مصطفی نژاد یکی از این خانم هاي بدنساز می باشد که بسیار مشهور و مشهور شده هست اندام این بانوی بدن ساز بسیار نیرومند و ورزیده می باشد سارا مصطفی نژاد بانوی بدنساز ایرانی هست که سابقه افتخارات فراوان در این زمینه ورزشی را دارد و در ایران بسیار شناخته شده می باشد.

 

سارا مصطفی نژاد بدنساز ایرانی که بصورت جدی در این رشته فعالیت دارد و و علاقه زیادی به برگزاری مسابقات بدنسازی در ایران درد ولی در کشورمان این رشته برای بانوان وجود ندارد .در نمایشگاه ورزش مصاحبه اي با این بانوی بدنساز انجام شده که پیشنهاد می‌کنید آن را دیدن نمایید.

 

ورزش بدنسازی امروزه یکی از پر طرفدارترین ورزشهای دنیا هست و مردان زیادی به این رشته ورزشی علاقه مند هستند . طبق آمار هاي رسمی فدراسیون جهانی بدنسازی در حال حاظر بدنسازی بیشترین ورزشکار دنیا را به خود اختصاص داده هست و پس از آن هنرهای رزمی به خاطر گستردگی فراوان در جنوب شرق آسیا و فوتبال رتبه هاي دوم و سوم را در اختیار دارند.

 

سارا مصطفی نژاد بانوی بدن ساز ایرانی

دختر بدنساز ایرانی “سارا مصطفی نژاد”

 

مصاحبه با سارا مصطفی نژاد

اما سوالات چندان اي که معمولا برای خانم ها مطرح می شود بدین قرار هست :

۱- آیا ورزش بدنسازی همانطور که برای مردان مفید هست برای زنان نیز مفید هست ؟

 

۲- آیا زنان در صورت پرداختن به بدنسازی دارای بدنی عضلانی ، تفکیکی و در یک کلام مردانه می‌شوند و ظرافت زنانه انها تحت تاثیر قرار می گیرد ؟

 

۳- آیا این ورزش خطری از لحاظ فیزیولوژی و آناتومتیک برای زنان ندارد ؟

 

در پاسخ به سوال اول باید بگویم فلسفه هر ورزشی ورای قهرمانی و کسب افتخار برای مردان و زنان داشتن اندام دلخواه ، سوزاندن چربی اضافی , توانایی بدنی مطلوب در مواقع بحران و کسب مهارت هاي خاص بدنی با تکیه بر تمرینات مکرر هست . باید گفت که بدنسازی ورزشی هست که موارد فوق را با تضمین کامل به ورزشکار خود ارایه می دهد .

 

دختر بدنساز ایرانی

دختر بدنساز ایرانی “سارا مصطفی نژاد”

 

این ورزش علاوه بر سوزاندن سریع و سبک چربی هاي اضافه بدن , اندام شما را کاملا موزون و هماهنگ کرده و علاوه بر آن به شما اعتماد به نفس و اقتدار عالی اي می دهد که می توانیدآن را در تمامی بدنسازان در سطوح مختلف دیدن نمایید

 

پس به نظر من با توجه به شرایط عدم تحرکی که بر زنان جامعه ایران حاکم هست بدنسازی نه تنها برای آنها مفید هست بلکه برای آنان الزامی هست . آمار وحشتناکی که از پوکی استخوان ، روماتیسم مفصلی و …… در زنان ایرانی مؤید این نکته هست که اپیدمی خطرناکی ناشی از کم تحرکی در بین زنان در حال شیوع هست که تنها را ه حل آن تحرک بیشتر در قالب ورزشهایی مثل آیروبیک و بدنسازی هست .

 

سارا مصطفی نژاد بانوی بدن ساز ایرانی

دختر بدنساز ایرانی “سارا مصطفی نژاد”

 

علاوه بر این داشتن تناسب اندام برای یک دختر یا زن امتیازی غیر قابل انکار محسوب میشود که نمی توان ان را انکار کرددر پاسخ به سوال دوم باید بگویم که بدنسازی نه تنها بدن زن را مردانه نمی کند بلکه به بدن فرم دخترانه تری میدهد. اشتباه زنان در این هست که بدنسازان زن را قهرمانان استروئیدی می پندارند که دارای بدن هایي مردانه و خشن هستند

 

اما واقعیت این هست که تمام مدل هاي روز دنیا مثل هنرپیشه هاي هالیوود و خوانندگان زن مطرح دنیا که بدن متناسب انها آرزوی هر زنی می تواند باشد , بدنسازی و آیروبیک را در سرلوحه برنامه هاي روزمره خود قرار داده اند .

 

اما این مطلب را از نظر علمی هم به شما ثابت می کنم .عضلانی شدن بدن مردان به خاطر وجود هورمون تستترون در بدن آنهاست که هرقدر میزان تمرینات شدید بدنی را افزایش دهند میزان ترشح وتولید این هورمون در بدنشان افزایش یافته در نتیجه بدنشان عضلانی تر و خشن تر می شود اما در بدن زن مقدار این هورمون عالی کم هست

 

سارا مصطفی نژاد بانوی بدن ساز ایرانی

دختر بدنساز ایرانی “سارا مصطفی نژاد”

 

و افزایش فعالیت بدن تاثیر خاصی بر روی میزان ترشح این هورمون در بدن ندارد . در نتیجه در صورتی که قرص ها و مواد تزریقی حاوی تستترن مصرف نشود مثل کاری که زنان بدنساز حرفه اي انجام میدهند یعنی تزریق تستترن به بدن ما به هیچ وجه شاهد بدنی با فرمت مردانه نخواهیم بود بلکه :

 

تاثیر بدنسازی بر عضلات زنان تنها سفت شدن و آب شدن چربی هاي دور عضلات هست که خود از افتادگی عضله پیشگیري کرده و فورمت منسجم , محکم و استیل عالی دخترانه و منسجمی را به فرد میدهد .در خصوص سوال سوم هم باید بگویم دقیقا این سوال برای مردان هم مطرح هست و برنامه نویسی ورزشی و تغذیه یکی از مهمترین نکات بدنسازی هست که می باید به آن توجه خاص شود .

 

جدیدترین مطالب سایت