جدول رده بندی ایران در تیم ملی تکواندو مردان

مجموعه : اخبار ورزشی
جدول رده بندی ایران در تیم ملی تکواندو مردان

رتبه سوم تکواده مردان ایران

 

تیم ملی تکواندوی ایران پس از 10 سال بدون مدال طلا در مسابقات جهانی به کارش پایان داد.تیم ملی تکواندو مردان ایران که از سال 2007 تا امروز در همۀ مسابقات جهانی پیروز به کسب مدال طلا شده بود در 3 فینال طلا از دست داد و به رتبه سوم مسابقات رسید.

 

گرچه رتبه سوم در حالی به دست آمد که رده بندی مسابقات براساس امتیازها انجام شده و الا در جدول مدالی آقایان و بانوان ایران در رتبه یازدهم قرار گرفت.

 

به گزارش تالاب: تیم ملی تکواندو مردان ایران که از سال 2007 تا امروز در همۀ مسابقات جهانی پیروز به کسب مدال طلا شده بود در 3 فینال طلا از دست داد و به رتبه سوم مسابقات رسید. گرچه رتبه سوم در حالی به دست آمد که رده بندی مسابقات براساس امتیازها انجام شده و الا در جدول مدالی آقایان و بانوان ایران در رتبه یازدهم قرار گرفت.

جدول رده بندی ایران در تیم ملی تکواندو مردان

رتبه سوم تکواده مردان ایران

 

بیست و سومین دوره از مسابقات تکواندو قهرمانی دنیا 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه «3 تیرماه» به مدت یک هفته در سالن «تی وان آرنا» موجو پیگیری شد که در پایان و در بخش مردان، جوانان شایسته تیم ملی تکواندوی کشورمون پس از کره جنوبی و روسیه عنوان سومی این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

 

تیم ملی تکواندو کشورمون با میانگین سنی 23 سال یکی از جوانترین تیم هاي اعزامی به مسابقات قهرمانی دنیا هست که توانست همچنان حضور ایران بر روی سکوی قهرمانی دنیا را برای هجدهمین سال حفظ نماید.

 

در بخش تیمی مردان کشورمون پیروز شدند با کسب 2 مدال نقره، یک برنز و 46 امتیاز بر روی سکوی سوم بایستد. تیم کره جنوبی با 3 مدال طلا، یک برنز و 67 امتیاز قهرمان شد و تیم روسیه با یک مدال طلا، 3 نقره، یک برنز و 62 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.

 

همینطور تیم‌هاي آذربایجان، انگلستان، چین، چین تایپه، کشور مکزیک، ازبکستان و قزاقستان به ترتیب در جایگاه چهارم تا دهم قرار گرفتند.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک بعنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی و هادی افشار بعنوان مربی هست.

 

جدول رده بندی ایران در تیم ملی تکواندو مردان

رتبه سوم تکواده مردان ایران

 

همینطور در بخش زنان کیمیا علیزاده تاریخ ساز شده و اولین مدال نقره تاریخ تکواندو بانوان در مسابقات جهانی را کسب کرد.

مهرو کمرانی بعنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی بعنوان مربیان هدایت تیم بانوان را برعهده داشتند.

 

جدیدترین مطالب سایت