تمدید قرارداد شفر به ارزش 500 هزار دلار !

مجموعه : اخبار ورزشی
تمدید قرارداد شفر به ارزش 500 هزار دلار !

قرارداد شفر 500 هزار دلاری 

 

شفر سرمربی بور استقلالی ها که تا به حال هم قوی کار کرده است بسیار قرار داد گران قیمتی را امضا کرد در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد . 

 

با دقت به نتایج و پیشرفت محسوس استقلال تهران با هدایت وینفرد شفر، اعضای هیئت مدیره این باشگاه به دنبال آن هستند که هر چه زودتر قرارداد مرد آلمانی تمدید شود.

 

به گزارش تالاب پس از جدایی علیرضا منصوریان از استقلال، مسئولان این باشگاه درصدد آن برآمدند که یک مربی خارجی را جانشین علی‌منصور کنند. دوستان به دنبال آن بودند که یک مربی خارجی مناسب و ارزان‌قیمت رابه ایران بیاورند.

 

این در حالی بود که «فاتح‌تریم» امپراتور فوتبال ترکیه رقمی معادل ۲۰میلیارد تومان هزینه برای استقلالی‌ها دربر داشت و به این علت قرعه به اسم وینفرد شفر افتاد؛

 

سرمربی سابق کارلسروهه، تیم ملی کامرون و جامائیکا که یکی، دو سالی میشد از سطح اول فوتبال دور شده بودو بدش نمی‌آمد به قاره آسیا و ایران بیاید. سرمربی آلمانی حاضر شد با رقم نازل ۱۸۰ هزار دلار جانشین علیرضا منصوریان شود و کسی هم انتظار نداشت یک‌شبه معجزه کند.

 

اما کم کم هر چه از دوران حضور وینفرد شفر در استقلال گذشت مشخص شد او مربی توانایی است و پیشرفت محسوس بازیکنان، هواداران آبی را امیدوارتر کرد. چند هفته‌اي هم میشود که استقلال هم خوب بازی می کند و هم خوب گل میزند.

 

به گزارش تالاب زدن ۳ گل به سپاهان اصفهان نیرومند و ۴ گل به قاتل پرسپولیس «بخوانید نفت آبادان» مدیران استقلال رابه این فکر فرو برده که هر چه زودتر قرارداد مربی بادانش آلمانی خودرا تمدید کنند. شنیدیم قرار است در جلسه آینده، هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران همراه رضا افتخاری روی این موضوع بحث و تبادل نظر کنند.

 

منبعی که این خبر را در اختیارمان گذاشت تأکید کرد هنوز این موضوع به اطلاع خود وینفرد شفر نرسیده اما بعید است او با ۱۸۰ هزار دلار راضی به تمدید قرارداد شود. گویا استقلالی‌ها نیت دارند پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری پیش روی وینفرد شفر بگذارند.

 

مبلغی که میتواند مرد آلمانی را برای ماندن در استقلال راضی کند به شرط آنکه مالیات او هم پرداخت شود. البته از این مضمون هم غافل نشوید که یکی، دو تیم داخلی هم به صورت تلویحی پیشنهاداتی به مرد آلمانی داده‌اند.

 

جدیدترین مطالب سایت