مهدی طارمی در راه الغرافه

مجموعه : اخبار ورزشی
مهدی طارمی در راه الغرافه

مهدی طارمی به الغرافه پیوست 

 

مهدی طارمی یکی از برترین بازیکن هاي ایرانی است که خبرش به الغرافه تقریباً قطعی است در ادامه می‌توانید با مهدی طارمی در راه الغرافه تالاب را دنبال نمایید. 

 

به گزارش تالاب باشگاه پرسپولیس رسماً نیت فروش مهدی طارمی در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل را دارد ودر حال حاضر تنها پیشنهاد رسمی که برای جذب این بازیکن به این باشگاه رسیده از سمت باشگاه الغرافه است.

 

باشگاه قطری حاضر است رقمی به باشگاه پرسپولیس برای گرفتن رضایت‌نامه او بدهد و مبلغی جداگانه نیز بخود طارمی بعنوان دست مزد پرداخت کند.

 

پرسپولیسی ها تا ظهر امروز فرصت دارند كه جواب باشگاه الغرافه را بدهند. انها مبلغ رضایتنامه طارمی را 800 هزار دلار درنظر گرفتند اما رقم پیشنهادی الغرافه كمتر از این شماره است.

 

به گزارش تالاب این باشگاه حاضر است 500 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس بدهد كه این رقم برای پرسپولیسی ها آنقدر هم جذاب نیست چراكه انها در حال فروش آقای گل دو فصل گذشته فوتبال ایران هستند و این شماره برای فروش چنین بازیكنی خیلی هم جذاب نیست.

 

اما در طرف مقابل، پیشنهاد قطری ها برای خود مهدی طارمی وسوسه انگیز است. آنها پیشنهاد داده اند كه بخود طارمی به ازای 8 بازی باقیمانده تا پایان فصل 1.7 میلیارد تومان بدهند.

 

برای فصل آینده هم 3.5 میلیارد تومان به مهدی طارمی پرداخت می‌شود تا این بازیكن برای یك فصل و نیم حضور در قطر، بیش از 4.5 میلیارد تومان بگیرد. قطعا این رقم در فوتبال ایران به طارمی پرداخت نمی‌شود و همین باعث وسوسه شدن این مهاجم خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت