مهدی طارمی از پرسپولیس جدا شد !

مجموعه : اخبار ورزشی
مهدی طارمی از پرسپولیس جدا شد !

مهدی طارمی و پرسپولیس 

 

مهدی طارمی بازیکن مشهور کشورمون و باشگاه پرسپولیس با نظر برانکو از لیست پرسپولیس خط خورد در ادامه می‌توانید با مهدی طارمی از پرسپولیس جدا شد ! تالاب را دنبال نمایید .

 

مهدی طارمی ستاره ملی‌پوش پرسپولیس سال آینده را در تیم دیگری بازی خواهد کرد.

 

به گزارش تالاب ، مهاجم ملی پوش پرسپولیس که گفته میشد جدایی اش در پایان فصل اتفاق خواهد افتاد به صورت کتبی جدایی اش را اعلام کرده است. 

 

طارمی در پاسخ پیشنهاد تمدید قرار پرسپولیس به صورت کتبی اعلام کرده که میـــخواهد سال آینده در تیم خارجی بازی کند و به این شکل جدایی قطعی‌اش را تایید کرده است. 

 

به نظرمی‌رسید باشگاه پرسپولیس پس از خسارت مخصوصاً‌اي که توسط طارمی به این تیم وارد شد بتواند این بازیکن رابه تمدید قرارداد راضی کند اما ظاهراً پیروز به اینکار نشده‌اند. 

 

مهدی طارمی در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا ودر نیمه نهایی این مسابقات به خاطر اشتباهی که در نقل و انتقالات مرتکب شده بود 4 ماه محروم شد.

 

به گزارش تالاب بسیاری از کارشناسان علت حذف پرسپولیس در نیمه نهایی را جدایی نابهنگام طارمی به علت محرومیت می دانستند و از انجایی که گفته میشد مسوولیت انتقال به گردن او بوده بنظر می‌رسید پرسپولیس بتواند وی را حداقل به تمدید قرارداد راضی کند. 

 

طارمی از قراردادی که برای یک فصل فوتبال که با ارزیابی تعطیلات بین فصلی حدودا 9 ماه است 4ماه یعنی نیمی اش را محروم بودو همین علت اصلی تصورات بود

 

با این همه ی برانکو اعلام کرد که جدایی حق طارمی است و او از حق اش استفاده خواهد کرد. 

 

جدیدترین مطالب سایت