فدراسیون فوتبال ؛ عنوان مرجع رسیدگی به پرونده امیدهای استقلال ها

مجموعه : اخبار ورزشی
فدراسیون فوتبال ؛ عنوان مرجع رسیدگی به پرونده امیدهای استقلال ها

واکنش فدراسیون به اظهارات مدیران استقلال

فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه اي اعلام کرد که کمیته انضباطی بعنوان مرجع رسیدگی درمورد پرونده امیدهای استقلال اظهار نظر خواهد کرد.

 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به اظهارات عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، مواردی را در جهت شفاف سازی افکار عمومی در خصوص محرومیت بازیکنان استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

 

با دقت به گفتگو عضو هیات مدیره و مقامات مسئولین باشگاه استقلال روابط عمومی فدراسیون جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع میرساند:

 

1- ادعای در اختیار گذاشتن بازیکنان در FIFA DAY، موضوعیت که مورد عنایت همۀ مسئولین هست، ولی مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا در تقویم آسیا بوده و توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه ریزی و تنظیم شده که کلیه باشگاهها مکلف به همکاری همۀ جانبه با تیم هاي ملی میباشند و آن گونه مسابقات قهرمانی آسیا در زمانهای FIFA DAY پیش بینی نشده هست.

 

2- کلیه باشگاههای حاضر در کشور همانند باشگاه استقلال، دارای محدودیت بوده ولیکن بازیکنان خود را تمام و کمال در اختیار تیم ملی زیر 23 سال قرار داده اند و هیچ گونه عذری در صورت عدم همکاری مورد پذیرش نیست.

 

3- این رقابت ها در سطح قاره آسیا پیش بینی و برنامه ریزی شده هست و پیداست که همۀ باشگاهها آسیایی به غیر از FIFA DAY بازیکنان خود را در اختیار تیم هاي ملی کشور خود قرار خواهند داد. در صورت عدم همکاری، برگزاری مسابقات قابلیت برگزاری را نداشت.

 

لازم به توضیح هست که تیم ملی زیر 23 سال جمهوری اسلامی ایران با دور اندیشی، با بازیکنان زیر 20 سال در مسابقات حضور یافت که این نیاز باشگاهها به بازیکنان اصلی و کلیدی را کمتر خواهد کرد.

 

در خاتمه پرونده مذکور به کمیته انضباطی ارسال و هرگونه تصمیم گیری در صلاحیت کمیته انضباطی هست.

 

جدیدترین مطالب سایت