مخالفت کی روش با لیگ قهرمانان آسیا

مجموعه : اخبار ورزشی
مخالفت کی روش با لیگ قهرمانان آسیا

کی روش و لیگ قهرمانان آسیا 

 

کی روش سرمربی تیم ملی کشورمون در برنامه نود حرف هاي جالبی در مورد لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرده است در ادامه می توانید تالاب را دنبال نمایید. 

 

کی روش , پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و بازنشر تاریخ مسابقات دوباره مشخص می‌شود که کی روش در برنامه نود روی چه چیزی پافشاري داشت و اصل مشکل اش کجاست.

 

به گزارش تالاب اگر 7 سال حضور کارلوس کی روش در ایران را بررسی کنیم اصلی ترین مشکلات او با سرمربیانی است که تیم هایي در لیگ قرمانان آسیا دارند. او دراین مدت با مظلومی ، قلعه نویی ، درخشان ، ژوزه مانوئل و برانکو مشکلاتی داشته که غالباً به رسانه ها کشیده شده است.

 

او اینبار در برنامه نود هم به مشکلش با لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد و گفت موفقیت در جام جهانی از کسب 3 قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا هم ارزشمند تر است. اما علت اصلی صحبت هاي کی روش چیست؟

 

سرمربی تیم ملی ایران که دراین مدت برنامه لیگ قهرمانان اسیا را حفظ است به خوبی میداند که تقویم فشرده مسابقات چگونه میتواند به بازیکنان فشار بیاورد و البته مسابقه حذفی یک شانزدهم نهایی چطور میتواند بازیکنان را تحت تاثیر قرار دهد.

 

او که به تیم ها پیشنهاد داده ریکاوری بازیکنانشان را انجام دهد حالا با دقت به برنامه لیگ قهرمانان با مشکلاتی روبه‌رو خواهد بود.

 

طبق تاریخ هایي که میبینید تیم هادر لیگ قهرمانان آسیا بعضا با فاصله یک هفته اي مسابقه دارند و عملا تیمی که باید پس ازبازی در ایران به بيرون از کشور برود نمیتواند بازیکنانش را برای ریکاوری به تیم ملی بدهد.  

 

البته اگر میزبانی مسابقات عربستان به ایران نرسد که وضعیت پیچیده تر می‌شود و بعضی بازیکنان مثلاً استقلال دو بازی خارج از ایران خواهند بودو ریکاوری خواهند کرد و این برخلاف خواسته هاي کی روش است.

مخالفت کی روش با لیگ قهرمانان آسیا

دوشنبه وسه شنبه 23 و 24 بهمن

دوشنبه وسه شنبه 30بهمن و 1 اسفند

دوشنبه و سه شنبه 14و15 اسفند

دوشنبه وسه شنبه 21و22 اسفند

دوشنبه و سه شنبه 13و14 فروردین

دوشنبه و سه شنبه 27 و 28فروردین

 

البته بحران اصلی برای یک شانزدهم نهایی است. جاییکه تیم ملی در فاصله یک ماه مانده به جام جهانی بازیکنانش را نیاز دارد  باشگاههای صعود کرده برای حضور در لیگ قهرمانان ستاره هایشان را میخواهند.

 

یک شانزدهم نهایی

دوشنبه و سه شنبه 17 و 18 اردیبهشت رفت

دوشنبه و سه شنبه 24 و 25 اردیبهشت برگشت

 

 تاریخ برگزاری مسابقات و شیوه اش نشان میدهد کی روش مشکلش با لیگ قهرمانان آسیا چیست و چطوراین مسابقات به بحران او و مربیان باشگاهی مبدل شده . بحرانی که امیدواریم سال جاري و سال آینده نظارت شود.

 

جدیدترین مطالب سایت