سپ بلاتر قهرمانی سپاهان اصفهان را تبریک گفت

مجموعه : اخبار ورزشی
سپ بلاتر قهرمانی سپاهان اصفهان را تبریک گفت

تیم سپاهان اصفهان هفته ی گذشته موفق شد برای پنجمین بار قهرمان لیگ برتر ایران شود.

 

“جوزف سپ بلاتر” رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در پیام ارسالی خود به تیم فوتبال سپاهان در راستای قهرمانی چهاردهمین دوره از لیگ برتر فوتبال ایران نوشت:

 

کسب عنوان قهرمانی در سطح فوتبال کشور فرصت فوق العاده‌ای است که عملکرد خوب تیم را به همگان نشان می‌دهد و در همین راستا تبریک صمیمانه من را از سوی تمام خانواده فوتبال به تیم سپاهان در راستای عملکرد خوبی که داشت، پذیرا باشید.

 

می‌دانم که در پس این موفقیت، باورها و تلاش‌های تمام دست‌اندرکاران مجموعه است. این پیروزی حاکی از یک روحیه تیمی حقیقی است و تجمید و ستایش سزاوار افرادی چون بازیکنان، مربیان، اعضای کادرفنی، پزشک و به ویژه هواداران وفادار سپاهان است.

 

فوتبال ثابت کرده که بیش از هر زمان دیگر از مرزهای سنتی فراتر رفته و عاملی برای توسعه محسوب می‌شود. همچنین باعث اقتدار هر چه بیشتر بازیکنان در سطوح مختلف در راستای توسعه توانایی‌های فردی، درک تاکتیکی و پویایی شخصی و در نهایت تقویت روحیه تیمی نیز می‌شود. در حقیقت فوتبال، مدرسه‌ای است برای زندگی. من به همه و به ویژه جوانان امروز اعلام می‌کنم که بازی فوتبال به صورت دوجانبه هم از لحاظ اجتماعی و هم فردی منفعت زیادی خواهد داشت.

 

در پایان به تیم سپاهان تاکید می‌کنم که همچنان به این روند ادامه داده و پیشرو این راه موفقیت باشد.

 

 

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

 

جدیدترین مطالب سایت