دوازدهمین برنامه ماه عسل علیخانی

دوازدهمین برنامه ماه عسل علیخانی

شروع برنامه ماه عسل علیخانی 

ماه عسل 96 در حالی جمعه روی آنتن شبکه سه سیما می رود که احسان علیخانی به همراه تیمش پیش ساخت این پروژه را از پاییز 95 آغاز کردند و از فروردین کار دکوپاژ روی سوژه‌هاي نهایی شده آغاز شده هست.
در 30 روز قبل نیز گروه ساخت ساخت آیتم‌ها را به سرانجام رساندند و گروه تدوین کار‌هاي پایانی ادیت بسته‌هاي تولیدی ماه عسل را در روزهای پایانی از سرمی‌گذراند.

 

بدنه اصلی گروه سوژه یابی ماه عسل همان تیم سال قبل میباشند که سوژه‌هاي قابل بررسی را از صافی‌هاي متعدد رد کردند و درنهایت با تایید احسان علیخانی به جمع‌بندی رسیدند.
سبک زندگی و دقت به اتفاقات تازه دراجتماع از محورهایی هست که گفته میشود علیخانی در جلسات هسته اصلی اتاق فکر برنامه روی آن تاکید ویژه‌اي داشته هست.

 

برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان مذهبی ، حقوقی ، اجتماعی و روان‌شناسی و گپ و گفت با صاحب‌نظران فعال اجتماعی و به کارگیری از چند نیروی متخصص رسانه در جلسات اتاق فکر اتفاقاتی هست که در دستور کار تیم ماه عسل 96 در پیش‌ساخت قرار گرفته بود.

 

 برنامه ماه عسل علیخانی

صحنه امسال صحنه وسیعی هست که  بهرهگیری‌هاي بدیع از نور در پلاتوهای متفاوت نکته‌اي‌ست که پیمان قانع تلاش کرده در طراحی دکور ماه عسل 96 به آن توجهی خاص داشته باشد.
گفته می شود اتفاقات خاصی در دکور و حتی شکل تصویربرداری امسال رخ میدهد که باید منتظر بمانیم و در نخستین قسمت شاهد آن باشیم.

 

اما یکی از موضوعاتی که هرسال پیش از اکران «ماه عسل» کنجکاوی برانگیز هست تیتراژ برنامه هست و از آنجایی که همۀ ساله چهره‌هاي شاخصی تیتراژ این برنامه را خواندند یکی از سوالات اصلی مخاطبان قبل از اکران نخستین قسمت همین موضوع هست.
بنا به اخباری که به دست آوردیم امسال یک چهره جوان تیتراژ پایانی برنامه و یک چهره شناخته شده مسئولیت خواندن تیتراژ ابتدایی را برعهده دارد.

 

همینطور در سال 96 احسان علیخانی ؛ طراح ماه عسل قصد دارد تا از اغلب استان‌هاي کشور و حتی روستاها هم سوژه دعوت کند و صندلی این برنامه راوی قصه هاي همۀ مردم از اقصی نقاط کشور باشد.
همینطور آیتم‌هاي تولیدی امسال از نقاط گوناگون ایران هست و پراکندگی جغرافیایی سوژه‌هایي که گویا قرار هست پا به این صحنه بگذارند از ویژگی‌هاي اصلی این برنامه خواهد شد.

شروع دوازدهمین برنامه ماه عسل علیخانی

قصه محور بودن هم شاخصه دیگری هست که شنیده‌ایم در دستور کار تیم ساخت برای ماه عسل 96 قرار گرفته هست و باید دید آیا روایت هاي این برنامه در دوازدهمین سال می تواند مخاطبان اصلی این برنامه را کماکان بیننده پروپاقرص خود نگه دارد یا نه؟!
از آنجا که رسالت خاص این برنامه روایت قصه‌هاي مردم هست و مردمی بودن یکی از ویژگی هاي اصلی “ماه عسل” هست

 

گروه ساخت و اتاق فکر این برنامه در فضای مجازی با راه اندازی روبات تلگرامی انتقادات و پیشنهادات مخاطبان خود را پیش از آغاز برنامه مورد ارزیابی و تامل روی آن را در دستور کار قرار داده هست .
همینطور «ماه عسل 96» یکی از موضوعات اصلی خود را در دوره تحقیق و پژوهش به سبک زندگی اختصاص داده و پیش بینی می شود که یکی از محورهای اصلی امسال نیز همین موضوع باشد.

 

ماه عسل در شرایطی وارد دوازدهمین سال اکران خود می شود که تنها برنامه تلویزیون در ماه مبارک رمضان هست که توانسته در سنوات گوناگون روی آنتن برود و تبدیل به یک برند تلویزیونی بشود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی مطابق هرسال ویژه برنامه افطار شبکه سه محسوب و ساعت 19 اکران و امسال نیز یک روز قبل تر از آغاز ماه رمضان به پیشواز ماه مبارک می رود. امیدواریم این برنامه خوشگل و پر طرفدار هیچ گاه متوقف نشود

 

جدیدترین مطالب سایت