معرفی بهترین آهنگ و خواننده پاپ ایرانی

معرفی بهترین آهنگ و خواننده پاپ ایرانی

بهترین آهنگ و خواننده پاپ ایرانی

یکی از روزنامه هاي معتبر ایرانی به تازگی از برترین آهنگ هاي ایرانی پاپ رونمایی کرد .

به گزارش تالاب در نظرسنجی برترین هاي موسیقی پاپ ایران که نتایج کامل آن در شماره 58 مجله «ترانه ماه» منتشر شده، 96 فعال رسانه اي حوزه فرهنگ و هنر برترین هاي موسیقی پاپ در سال قبل را انتخاب کردند.

 

معرفی بهترین آهنگ و خواننده پاپ ایرانی

بهترین آهنگ در ایران

در این نظرسنجی هر یک از اهالی رسانه حداکثر می توانستند به سه هنرمند یا انتخاب در رشته ها و اساس هاي چهاردگانه به ترتیب اولویت رأی بدهند تا به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب 5، 3، 1 امتیاز تعلق بگیرد و مجموع آرا، نمایانگر «برترین ها» در هر یک از این انتخاب ها شود.

 

به این ترتیب در بخش چهره برتر سال 91، محسن چاوشی با 77 امتیاز اول شد و شهرام شکوهی با 72 امتیاز و احسان خواجه امیری با 65 امتیاز در رده هاي بعدی قرار گرفتند. در بخش برترین خواننده، احسان خواجه امیری با 135 امتیاز در رده اول قرار گرفت.

 

در این بخش محسن چاوشی با 91 امتیاز و شهرام شکوهی با 87 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. در دیگر بخش ها کارن همایونفر با 127 امتیاز برترین آهنگساز شناخته شد.

معرفی بهترین آهنگ و خواننده پاپ ایرانی

سیروان خسروی با 228 امتیاز بعنوان برترین تنظیم کننده معرفی شد و روزبه بمانی با 220 امتیاز برترین ترانه سرا و بابک ریاحی پور با 78 امتیاز برترین نوازنده شناخته شدند.

«عاشقانه ها» با صدای احسان خواجه امیری 130 امتیاز عنوان برترین مجموعه را به خود اختصاص داد. در این بخش مجموعه «من خودآن سیزده ام» محسن چاوشی با 104 امتیاز و «خاطرات مبهم» رضا یزدانی با 75 امتیاز در رده هاي بعدی قرار گرفتند.

معرفی بهترین آهنگ و خواننده پاپ ایرانی

معرفی بهترین آهنگ ایرانی

 

«احساس آرامش» با صدای احسان خواجه امیری با 62 امتیاز برترین قطعه شناخته شد. در بخش برترین اجرای زنده «کنسرت»، شهرام شکوهی با 97 امتیاز اول شد و رضا یزدانی و فرزاد فرزین به طور مشترک با 60 امتیاز دوم شدند و بنیامین بهادری با 51 امتیاز در رده سوم این بخش قرار گرفت.

جدیدترین مطالب سایت