صحت خبر انتشار قسمت جدید «عاشقانه»

صحت خبر انتشار قسمت جدید «عاشقانه»

 

خبر انتشار قسمت جدید «عاشقانه»

 

فیلم عاشقانه که در فصل اول دارای 17 قسمت حالال دارای فسمت اخیر نمی باشد منوچهر هادی با اشاره به آلبوم نمایش خانگی «عاشقانه» که ساخت و اکران آن را تازگی به اتمام رسانده هست، تاکید کرد، «عاشقانه یک فصل بوده و تمام شده هست.»

 

به گزارش تالاب:این کارگردان که این روزها مشغول ساخت سریال «پاهای بی‌قرار» برای شبکه تهران هست، شب قبل یادداشتی مبنی بر این که که «عاشقانه» تنها یک فصل بوده و تصمیمی برای ادامه‌ ساخت آن وجود ندارد، در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

 

هادی نوشته هست:

«همچنان سراغ فصل دوم عاشقانه را از من می گیرند. عاشقانه یک فصل بوده و تمام شده هست. چیز ناتمامی وجود ندارد. به علت استقبال بی‌سابقه در نمایش خانگی درخواست ادامه کار در فصل دیگری شده که از ابتدا در برنامه کاری من نبوده هست و من هم قطعا تعهد به پروژه دیگری داشتم و الان در یکی از آن‌ها به مدت ۱۰ ماه مشغولم. برخی دوستان طلبکارند و معترض که چرا کار را رها کردی؟

 

این طور نیست عزیزانم. هنوز هم تهیه‌کننده فعلی و سرمایه‌گذاران با بنده برای ادامه کار، مذاکره جدی منوط به قرارداد مکتوب انجام ندادند. امید که مشکلات تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران برطرف و پس از مذاکره نهایی و قطعی کار شروع شود.»

 

آلبوم نمایش خانگی «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری و مهدی گلستانه ساخت شد.

 

محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، شمسی فضل اللهی، حسین یاری، پانته‌آ بهرام، مسعود رایگان و هومن سیدی، یکتا ناصر و مهناز افشار، فرزاد فرزین و … در این آلبوم به ایفای نقش پرداختند.

 

جدیدترین مطالب سایت