متحول شدن شبکه نسیم

متحول شدن شبکه نسیم

برنامه های جدید در شبکه نسیم

هفته آیند برنامه هاي جدیدآماده شده هست که در این هفته نمایش داده می شود در جدول اکران برنامه‌هاي شبکه نسیم از ابتدای شهریور ماه با تغییراتی در زمان اکران مواجه خواهد شد.

 

به گزارش تالاب: بنا بر اعلام شبکه نسیم سیما، جدول اکران برنامه‌هاي «ویتامین خ»، «کودک شو»، «وقتشه»، «بیسیم» و اکران سریال «منزل‌ي ما» از ابتدای شهریور ماه با تغییر روبه‌رو میشود.

 

سایر برنامه‌هاي شبکه نسیم همچون «خندوانه»، «دورهمی»، «دلویزیون» و «نسیم دانش» طبق ساعت گذشته اکران می شوند.

 

«ویتامین خ»، روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۹ و ۳۰ به روی آنتن خواهد رفت.

برنامه‌اي ترکیبی با اجرای وحید اسلامی و تهیه‌کنندگی رامین کرم یزدی هست. اوستا درود، دوربین پنهان، ضرب المثل، شوخی، سالاد، گزارش مردمی و … از بخش‌هاي این برنامه هست.

 

گزارش تالاب:«کودک شو» از این پس روزهای زوج، از ساعت ۲۰ و ۳۰ به روی آنتن خواهد رفت. برنامه «کودک شو» که اکران خود را از ابتدای فروردین ماه از شبکه نسیم شروع کرده هست، در روزهای آتی با بخش‌هاي جدیدی روی آنتن این شبکه می رود.

 

برنامه «وقتشه» نیز که با هدف ترویج ازدواج آسان که در دو موقعیت استودیو و رئالیتی‌شو ساخت میشود، به تازگی به روی آنتن رفته هست، از این پس روزهای فرد از ساعت ۲۰ و ۳۰ به روی آنتن خواهد رفت.

 

برنامه «بیسیم» روزهای پنجشنبه از ساعت ۲۰ به روی آنتن خواهد رفت. بی سیم با سبک زندگی دیجیتال «تک شو» هست که قرار هست در ۵۲ قسمت نیم ساعتی اتفاقات و رویدادهای این حوزه را از شبکه نسیم روی آنتن می برد.

آلبوم «منزل ما» نیز روزهای جمعه از ساعت ۲۰ از این شبکه اکران خواهند شد.

 

جدیدترین مطالب سایت