5 راز از زندگی شخصی ساندرا بولاک، گرانترین بازیگر زن سینما

5 راز از زندگی شخصی ساندرا بولاک، گرانترین بازیگر زن سینما

ساندرا بولاک (Sandra Bullock) بازیگری توانمندی است که می تواند نقش های مختلفی را بازی کند.

 

این بازیگر برنده جایزه گلدن‌گلوب توانایی بازی در یک اثر کمدی را داشته و علاوه بر آن می‌تواند در یک فیلم درام نیز تماشاگران را راضی نگاه دارد.

بد نیست پنج نکته از زندگی خصوصی این بازیگر را نیز بدانیم.

 

کنار چشم چپ بولاک اثر یک زخم قدیمی وجود دارد

بر اساس زندگینامه ساندرا بولاک در سایت IMDB این زخم یادگار دوران نوجوانی این بازیگر است. زمانی که او یک نوجوان بود در قسمت کم عمق یک دریاچه سرش به تخته‌ سنگ برخورد کرد و باعث به وجود آمدن زخمی در کنار چشم او شد، که جای آن تا کنون نیز در صورت او دیده می‌شود.

 

بولاک به راحتی به زبان آلمانی صحبت می‌کند

مادر ساندرا، هلگا بولاک یک خواننده اپرای اهل آلمان است. او 12 سال نخست دوران کودکی خود را در آلمان سپری کرد. او تا 18 سالگی با دو ملیت متفاوت به زندگی خود ادامه داد و پس از آن نیز در سال 2009 دوباره درخواستی برای دریافت پاسپورت آلمانی به مقامات آن کشور ارائه کرد.

 

5 راز از زندگی شخصی ساندرا بولاک، گرانترین بازیگر زن سینما

بولاک به زبان آلمانی مسلط است

 

بردن جایزه اسکار و تمشک طلایی در یک سال

بولاک تنها بازیگر زن تاریخ است که در مدتی کمتر از یک سال هم جایزه اسکار بهترین بازیگر زن و هم جایزه تمشک طلایی را برای ضعیف‌ترین بازی از آن خود کرده است. او که در سال 2010 برای بازی در فیلم «نقطه کور» جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را بدست آورده بود، در سال 2009 به خاطر حضور در فیلم «همه چیز درباره استیو» لایق دریافت جایزه تمشک طلایی شد.

 

گرانترین بازیگر زن سینما

«جاذبه» عنوان فیلمی است که در سال 2014 سبب شد که بولاک نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر زن شود. او که نقش مقابل جرج کلونی (George Clooney) را در این فیلم بازی می‌کرد، در ابتدا برای حضور در این نقش 20 میلیون دلار دستمزد گرفت. اما این پایان ماجرا نیست زیرا پس از پایان اکران فیلم طبق قرارداد دستمزد او به رقم 70 میلیون دلار رسید.

 

به فرزندی پذیرفتن یک پسر بچه اهل لوئیزیانا

بولاک پس از طلاق گرفتن از همسرش، در سال 2010 به تنهایی یک پسربچه اهل لوئیزیانا را به فرزندخواندگی قبول کرد. او ماه گذشته در یک مصاحبه گفته بود که پسرش لوئیس از اینکه جایزه‌ای به نام اسکار وجود دارد بی‌اطلاع است و نمی‌داند مادرش یک بازیگر مشهور است.

 

 

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

منبع : خبرآنلاین

 

 

جدیدترین مطالب سایت