آشنایی با آسان ترین و خوشگذران ترین شغل های جهان

آشنایی با آسان ترین و خوشگذران ترین شغل های جهان

آشنایی با آسان ترین و خوشگذران ترین شغل های جهان

بسیاری از شغل ها هستند که سختی های زیادی دارد و بعضی از شغل ها هستن که در شدت راحتی دیگر شغل به حساب نمی آید در ادامه با آسان ترین و خوشگذران ترین شغل های جهان در سایت تالاب همراه باشید.

 

بسیاری از شغل ها در جهان هستند که وقتی نام آن ها را می شنوید شاید باورتان نشود اما اشخاصی هستند که این کارها را انجام می دهند و پول خوبی هم بابت آن می گیرند. احتمالا شما هم نام برخی مشاغل به گوشتان خورده که چندان عادی نیستند و برایتان جالب است بدانید که چه کسانی به چنین فعالیت های مشغول هستند.

 

 به گزارش تالاب مثلا کسی که برای خوابیدن روی تخت پول می گیرد؟ یا فردی که باید حسابی خوشگذارنی کرده و در آخر روز، در مورد تجربه های لذت بخش خود مطلب بنویسد.جالب است که همه این مشاغل عجیب درآمدهای بسیار بالایی هم دارند. برای آشنایی با برخی از آن ها با ما همراه باشید.

 

متصدی جزیره بهشت

آشنایی با آسان ترین و خوشگذران ترین شغل های جهان

بن سوثال، ۳۴ ساله از بین حدود ۳۵ هزار متقاضی از سراسر جهان به عنوان متصدی و مباشر «پارادایس آیلند» انتخاب شده تا در جزیره رویایی همیلتون شنا کرده، گشت و گذار کند و حسابی به خودش خوش گذرانده و در مورد همه خوبی های این جزیره برای کاربران اینترنتی مقاله نوشته و به این طریق، برای این مکان تبلیغ نماید.

 

جزیره همیلتون در صخره های بزرگ مرجانی در کشور استرالیا قرار دارد. سوثال یک قرارداد ۶ ماهه با حقوق ۱۱۱ هزار دلار را امضا کرده تا به عنوان متصدی این جزیره گرمسیری به فعالیت بپردازد. وی در حال حاضر در یک ویلای سه اتاق خوابه با تمامی امکانات و استخر زندگی کرده و هیچ کرایه ای هم پرداخت نمی کند.

 

پیش از استخدام لازم بود به مدت ۴ روز را در این جزیره سپری کند و مصاحبه های کاری را پشت سر بگذارد. برای این منظور باید در آب های روشن و شفاف این جزیره غواصی کرده، در کنار دریا کباب درست کرده و نوش جان کند. سپس به اسپا برود و ریلکس نماید.همچنین باید توانایی های بلاگ نویسی و توان شنا کردن خود را نیز نشان می داده.

 

تست کننده تشک های تختخواب

آشنایی با آسان ترین و خوشگذران ترین شغل های جهان

یک دانشجو از دانشگاه بیرمنگام سیتی کار رویایی خود را یافته و در آن مشغول به فعالیت است؛ خوابیدن!

 

روزین مادیگان، یک دختر ۲۲ ساله اهل انگلیس است که ماهانه یکهزار پوند برای خوابیدن روی تشک های تختخواب های لوکس پول دریافت می کند. وی در استخدام کمپانی سیمون هورن قرار دارد. این شرکت با مسوولیت محدود، در زمینه ساخت تختخواب های لوکس و گران قیمت که به طور ویژه برای هتل Savoy طراحی می شوند، فعالیت دارد.

 

مدیر این شرکت در مورد وظایف روزین بیان داشته که وی نه تنها باید نگاه انتقادی به تخت ها داشته باشد، بلکه باید به کشف آن چه که به خواب راحت تر منتهی می شود نیز بپردازد.ساعت کاری این دختر ۲۲ ساله از ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر در نمایشگاه مرکز کمپانی یاد شده در Edgbaston است و باید در مورد تجربه های خود وبلاگ نویسی کند.

 

آزمایش کننده سرسره های آبی در پارک های تفریحی

آشنایی با آسان ترین و خوشگذران ترین شغل های جهان

تامی لینچ، در سال گذشته میلادی بیش از ۲۷ هزار مایل را به خاطر شغل خود سفر کرده است. وظیفه وی تست کردن سرسره های آبی است. آقای لینچ، ۲۹ سال سن دارد و برای کمپانی بزرگ First Choice کار می کند. او باید ارتفاع، سرعت و مقدار آب و همچنین فرود از سرسره های آبی و از همه مهم تر، میزان امنیت آن ها را کنترل کند.

 

در سال ۲۰۰۸ میلادی، تامی لینچ برای تست این سرسره ها به کشورهایی همانند ترکیه، مصر، قبرس، جزیره ماژورکا، Lanzarote، مکزیک و … سفر کرده بود.آقای لینچ متولد شهر لیورپول است و از جمله وظایف کاری او می توان به تائید مطمئن بودن تفرج گاه های جدید بر اساس استانداردهای کمپانی یاد شده و توسعه محصولات سبک زندگی اشاره کرد.

 

تست کننده شکلات

آشنایی با آسان ترین و خوشگذران ترین شغل های جهان

یکی دیگر از مشاغل جالب و دوست داشتنی دنیا را یک پسربچه ۱۲ ساله به نام هری ویلشر انجام می دهد؛ او کارشناس تست مزه در یک کارخانه شکلات سازی است. کار هری این است که مزه های تازه و محرمانه را تست کند. وی کارش را در نتیجه برنده شدن در رقابت Swizzell’s Matlow به دست آورده. او در رابطه با نخستین روز کاری خود گفته که حس می کرده در فیلم زیبای چارلی و کارخانه شکلات سازی در حال قدم زدن است.

 

این دانش آموز ۱۲ ساله علاوه بر تست شیرینی ها و شکلات ها، باید روند تولید کارخانه New Mills در دربیشایر را نیز تحت کنترل داشته باشد.

 

تست کننده بازی وارکرافت

آشنایی با آسان ترین و خوشگذران ترین شغل های جهان

آیا تاکنون وارکرافت بازی کرده اید؟ اگر بله، آیا می توانید در عرض یک ساعت ۲۰۰ سکه طلا به دست آورده و در عرض دو هفته به مرحله ۸۰ برسید؟ اگر این طور است، می توانید برای شغلی که ۱۲ میلیون گیمر در آرزوی کسب آن هستند، رزومه ارسال کنید. کمپانی Blizzard در وب سایت خود برای استخدام تست کننده بازی وارکرافت آگهی داده و اولویت هم برای کسانی است که زبان آن ها غیر از انگلیسی باشد. برای این شغل شما باید دست کم ۴ ساعت در روز بازی کنید.

 

مدیر سرگرمی ها در موزه (۶ ساله)

آشنایی با آسان ترین و خوشگذران ترین شغل های جهان

پسر ۶ ساله ای که دوست داشته مدیریت موزه خط آهن ملی یورک را به عهده بگرید، به آرزوی خود رسیده و در حال حاضر، در بخش سرگرمی این موزه مشغول فعالیت است. سم پوینتون یک نامه که با دست خط نوشته شده را به مدیر موزه نوشته و از وی درخواست کرده بود تا با او مصاحبه کنند. او در درخواست خود به مهارت هایش در زمینه قطار و مسایل مربوط به آن نیز توضیح داده بود.

 

این پسربچه در نامه اش نوشته، با اینکه هنوز ۶ سال دارد اما یک ریل قطار برقی دارد و به خوبی می تواند آن را کنترل کند.مسئولین که به شدت تحت تاثیر این نامه قرار گرفته بودند با افتخار سم را به عنوان مدیر شادی موزه انتخاب کرده و مطمئن هستند که این موزه از این پس می تواند محل شادتری برای کودکان به شمار برود.

 

عکاس دوچرخه سوار برای نقشه گوگل

آشنایی با آسان ترین و خوشگذران ترین شغل های جهان

گوگل دو مرد خوش شانس را استخدام کرده تا با سه چرخه هایی که پشت آن ها یک دوربین مخصوص کار گذاشته شده، سراسر شهر پاریس را رکاب زده و از آثار باستانی که نمی توان به وسیله ماشین به آنجا رفت، عکاسی نمایند. دوربین این دوچرخه شامل ۹ دوربین جداگانه، جی پی اس، کامپیوتر و یک ژنراتور است که باید به وسیله آن، عکس های سه بعدی از پایتخت فرانسه را برای نقشه استریت ویو ( Street View) گوگل نیز تهیه کنند.

 

این مردان باید تی شرت های مخصوص گوگل را پوشیده و کلاه ایمنی سفید رنگ به سر بگذارند و همه مکان های گردشگری، تاریخی و دور از دسترس پاریس را با دوربین های سه بعدی ثبت و ضبط کنند.

 

جدیدترین مطالب سایت