آشنایی با تلفن جالب هیتلر که به تازگی به فروش گذاشته شده است

آشنایی با تلفن جالب هیتلر که به تازگی به فروش گذاشته شده است

آشنایی با تلفن جالب هیتلر که به تازگی به فروش گذاشته شده است

آدولف هیتلر در جنگ جهانی از بهترین تلفن های آن موقع استفاده میکرد در ادامه با تلفن جالب هیتلر که به تازگی به فروش گذاشته شده است در سایت تالاب همراه شوید.

 

تلفن آدولف هیتلر که بوسیله آن تماس های بسیار مهمی برای فتح کشورهای جهان برقرار کرده بود در یک مزایده به حراج گذاشته شد. در روز یکشنبه هفته جاری تلفن آدولف هیتلر ، رهبر حزب نازی کشور آلمان ، در یک مزایده به قیمت 243 هزار دلار به فروش رفت. علاقه‌مندان به اشیای تاریخی و جمع‌آوری کلکسیون در سراسر دنیا وجود دارند،

 

اما سوال اصلی اینجاست که چرا باید شخصی به خرید چنین وسیله‌ای علاقه‌مند باشد؟ از طریق این تلفن فرمان بسیاری از حملات در زمان جنگ جهانی دوم صادر شده و دستور کشتن میلیون‌ها نفر را به سربازان در خط مقدم جنگ منتقل کرده است، سربازانی که خود نیز در این بازی قربانی شدند.

 

 

در گزارشی که توسط ABC News منتشر شده، در یک حراجی که قیمت پایه آن 100 هزار دلار بوده است، فردی تلفن آدولف هیتلر را خریداری کرد. بر اساس گزارش آندریاس کورنفلد (Andreas Kornfeld) از مرکز مزایده Alexander Historical، این تلفن در نهایت به قیمت 243 هزار دلار توسط فردی که نامی از وی در دسترس نیست، خریداری شد؛ این مرکز در تلاش است تا به دلایلی هویت خریدار را محرمانه نگه دارد.

 

احتمالا درباره امکانات تلفن آدولف هیتر در آن زمان که برای صدور فرمان‌های جنگی مورد استفاده قرار می‌گرفت، کنجکاو شده‌اید. این تلفن قرمز رنگ بوده و سمبل حزب نازی بر روی آن دیده می‌شود. همچنین نام آدولف هیتلر در پشت آن حکاکی شده است. از قرار معلوم وی این تلفن را در مکان‌های مختلفی همچون مقر اصلی فرماندهی و همچنین قطار و دیگر وسایل نقلیه‌اش استفاده می‌کرده است.

 

وقتی افسرهای ارتش شوروی سابق بعد از اشغال آلمان، به سنگر و پناهگاه زیر زمینی هیتلر رسیدند، تلفن وی را همراه خود آورده و آن را به افسر بریتانیایی، رالف رینر (Ralph Rayner)، تحویل دادند. اکنون با رسیدن به سال 2017، تلفن آدولف هیتلر به جمع اموال فردی دیگر اضافه شده است!

 

به گزارش تالاب گفتنی است این تلفن تنها شی متعلق به آدولف هیتلر و فروخته شده در این حراجی نبود، چرا که فردی دیگر نیز یک مجسمه سگ متعلق به وی را به قیمت 24 هزار و سیصد دلار خریداری کرد.

آشنایی با تلفن جالب هیتلر که به تازگی به فروش گذاشته شده است

جدیدترین مطالب سایت