آغاز درمان زن ۲۵۰ کیلویی خرم آبادی !+ عکس

آغاز درمان زن ۲۵۰ کیلویی خرم آبادی !+ عکس

درمان زن 250 کیلویی خرم آبادی

 

مشکلاتی که اضافه وزن شدید این زن برای او بوجود آورده است.

 

به گزارش تالاب بانوی خرم‌آبادی به دلیل مشکلات مشکلاتی که در غده تیروئیدش ایجاد شده طی 3 سال به وزن بیش از 250 کیلوگرم رسیده است وزنی که ترازو بیشتر از آن را نشان نمی‌دهد.

 

این بانو به دلیل اضافه وزن بیش از حد، در حال حاضر زمین گیر شده است و یک مسافت 3 تا 4 متری را حداقل 15 دقیقه زمان می‌برد تا طی کند.

 

وی طی یک سال اخیر افزایش وزن شدیدی داشته است به همین دلیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان طی عیادتی از این بیمار، دستور ویژه رسیدگی به وضعیت آن را صادر کرده است

 

کوروش ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور در منزل بانوی 250 کیلویی گفت: با توجه به وزن بالای این بیمار، ابتدا باید چند پزشک متخصص، وضعیت ایشان را به منظور کشف علت اصلی این عارضه بررسی کرده و نتیجه اقدامات را جمع بندی کنند تا با شناخت ریشه اصلی این بیماری، اقدامات پزشکی انجام گیرد.

 

وی افزود: بنده این قول را می‌دهم که وضعیت درمانی ایشان را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری کرده و به همکارانم تاکید می کنم که موضوع را در دستور کار قرار داده و با دعوت از پزشکان متخصص جهت ویزیت این بانوی لرستانی در منزل، وضعیت درمانی ایشان را بررسی و اقدامات لازم پزشکی را به عمل آورند.

 

آغاز درمان زن ۲۵۰ کیلویی خرم آبادی !+ عکس

چاق ترین زن ایران

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص وجود امکانات پزشکی لازم در مراکز درمانی لرستان جهت جراحی این بانوی 250 کیلویی گفت:

 

چنانچه همکاران ما، انجام عمل جراحی را لازم بدانند، این بانو در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و اگر امکانات لازم در استان موجود نباشد، با دانشگاه علوم پزشکی تهران یا مراکز برخوردار مکاتبه خواهیم کرد تا اقدامات درمانی رایگان در اختیار این بانوی بیمار قرار گیرد.

 

قرار شده است هزینه‌های درمان این بانو را دانشگاه علوم پزشکی لرستان تقبل کند.

 

فارس

جدیدترین مطالب سایت