احتمال وصل شدن اینترنت برخی استان ها بزودی !

احتمال وصل شدن اینترنت برخی استان ها بزودی !

اینترنت جهانی بعد از اتفاقات اخیر قطع شد و تا امروز ادامه داشته اسـت و نگرانی هایي را برای کسب و کارهای اینترنتی ایجاد کرده اسـت. نرم افزارهای موبایل و کامپیوتر ، بازی هاي‌‌ کامپیوتری و موبایل ، کسب و کارهای اینترنتی و بسته شدن ایمیل و موتور جستجوی گوگل کار را برای کاربران ایرانی بشدت سخت کرده اسـت.

از همین رو سخنگوی دولت در ارتباط با قطع شدن اینترنت اعلام کرد احتمال دارد اینترنت برخی استان‌ها کـه مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل شود.

 

سخنگوی دولت در رابطه بـه قطع شدن سراسری اینترنت ادعا کرد تا یکی دو روز آینده اینترنت استان‌هایي کـه مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل خواهد شد.

 

قطعی و اختلال گسترده در اینترنت کشور کـه از شنبه شب و با تصمیم شورای عالی امنیت آغاز شده بود همان‌ گونه ادامه دارد. در حال حاضر اینترنت ملی فعال اسـت و دسترسی بـه برخی از سایت‌هاي‌‌ داخلی امکان‌پذیر اسـت.

 

بـه‌گفته‌ي برخی از رسانه‌ ها قرار بود اینترنت تا کمتر از ۲۴ ساعت بعد از قطع سراسری، مجدد متصل شود اما با گذشت این زمان تغییری حاضل نشده اسـت و همان‌ گونه امکان دسترسی بـه وب‌سایت‌هاي‌‌ خارجی وجود ندارد. سخنگوی دولت در ارتباط با قطع سراسری اینترنت گفت:

 

وقتی اعتراض ها ایجاد شد اینترنت بود، اما  وقتی سنگ در خیابان‌ها خالی میشد و از طریق اینترنت اطلاع‌ رسانی می‌کردند شورای امنیت کشور تصمیم بـه قطع اینترنت گرفت. بانک‌ها و امثال آن از طریق فعال شدن اینترنت ملی  مشکلی ندارند.

 

تا یکی دو روز آینده آن‌شاءالله اینترنت برخی استان‌ها کـه مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت