خبر جنجالی ازدواج مرد تایلندی 58 ساله هوس باز با بیش از 100 زن

خبر جنجالی ازدواج مرد تایلندی 58 ساله هوس باز با بیش از 100 زن

ازدواج مرد تایلندی هوس باز با زنان متعدد

ازدواج های متعدد مرد هوس بازی که صدای همه را در آورد. او مانند پادشاهان قدیم حرم سرا دارد و از 17 سال پیش تا الان در حال ازدواج با زنان زیبا در تایلند است و میخواهد به این کار ادامه دهد.

 

مرد هوس باز تایلندی 58 ساله بصورت غیرقانونی ازدواج های متعدد کرده است . ولی این موضوع باعث نشده تایک مرد تایلندی 120 همسر و 28 فرزند نداشته باشد! یکی دیگر از نکات غیرمعمول در مورد اواین است که تمام زنان وی از این موضوع اطلاع داشته و به نظر نمی رسد مشکلی با این روند داشته باشند.

 

به گزارش تالاب مرد هوس باز تامبان پراسرت اخیرا پس از آنکه خبرنگاران از یک منبع ناشناس در مورد اومطلع شدند، از روی ناچاری اعتراف کردمرد هوس باز که به صورت غیرقانونی با بیش از 100 زن ازدواج کرده است.

 

این مرد هوس باز 58 ساله که رئیس منطقه ای در 90 کیلومتری شهر بانکوک است و یک تجارت موفق درزمینه ساخت و ساز دارد اخیرا از تعدادی خبرنگار در خانه اش پذیرایی کرده و حقایقی از زندگیخانوادگی اش را برای آنها افشا کرده است.

 

خبر جنجالی ازدواج مرد تایلندی 58 ساله هوس باز با بیش از 100 زن

 

 مرد هوس باز با 120 همسرش که به صورت غیر قانونی در تایلند زندگی می نماید این مرد هوس باز می گوید دوست دارد دوباره ازدواج نماید و زنان بیشتری داشته باشد او 17 سال است که در حال ازدواج کردن و بر قراری رابطه جنسی با دختران باکره می باشد.

 

مرد چند زنه تایلندی با 120 همسر

وقتی از او سوال شد که آیا حقیقت دارد وی در سراسر کشور بیشتر از 100 همسر دارد، در جوابگفت :”من 120 همسر و 28 پسر و دختر دارم.”

 

البته این رقم قابل توجه در عرض چند سال گذشته حاصل نشده ، بلکه وی به خبرنگاران گفت ازجوانی و وقتی فقط 17 سال داشت، شروع به ازدواج های مجدد کرد.

خبر جنجالی ازدواج مرد تایلندی 58 ساله هوس باز با بیش از 100 زن

اولین ازدواج این مرد در 17 سالگی

“وقتی اولین بار 17 سالم بود، ازدواج کردم. همسر اولم یک یا دو سال کوچکتر از من بود و ماصاحب سه فرزند شدیم. پس از آن من با زنان بیشتری ازدواج کردم. اکثر آنها زنان جوانی بودندکه زیر 20 سال سن داشتند، من بزرگتر دوست نداشتم چون بیشتر بحث می کردند.”

 

همچنان که او بزرگسال تر شد و تجارت ساخت و ساز خود را آغاز کرد، عادت غیرمعمولی پیداکرد، او درهرجایی که خانه ای می ساخت، با یک زن جدید ازدواج می کرد.

 

“من پیمان کار ساختمانم، هرجا که خانه ای می ساختم، آنجا دوباره ازدواج می کردم. من همه آنهارا دوست دارم و آنها هم مرا دوست دارند.”

 

همسران او در نقاط مختلف کشور تایلند

او پیش از ازدواج با فرد جدید، همیشه به او می گوید که قبلا چندین بار ازدواج کرده و به بقیه نیزمی گوید که تصمیم به ازدواج مجدد دارد. 22 تن از فرزندان او در نزدیکی خانه او زندگی می کنندو بقیه آنها در نقاط مختلف تایلند هستند.

 

این مرد چند زنه تایلندی می گوید: “من می گویم همسر جدیدی داردم- هیچ کس مشکلی ندارد. همهآنها این وضعیت را قبول کردند و بحثی به وجود نمی آید. من به همه آنها احترام می گذارم. در هرمورد از والدین آنها برای ازدواج بر طبق آداب و سنت مرسوم اجازه می گیرم. تمام ازدواج ها دریک مراسم خوب و مناسب صورت گرفته است.”

خبر جنجالی ازدواج مرد تایلندی 58 ساله هوس باز با بیش از 100 زن

این مرد تمام ازدواج های خود را با همه مراسمات سنتی معمول برگزار کرده است

 

حمایت مالی کامل از همه همسرانش

مراقبت از 120 همسر و 28 فرزند برای پراسورت هرگز مشکلی نبوده چرا که برای خانواده هایمتعدد خود تمام احتیاجات را برآورده می کند و اگر همسران او از خود خانه ای نداشته باشند،برای آنها می سازد.

 

جالب است که در تمام طول مصاحبه خبرنگاران تایلندی با تامبونپراسرت، جدیدترین همسر او“نام فون” 27 ساله در کنار او نشسته بود و به نظر نمی رسید از افشاگری های او شوکه شدهباشد.

 

جدیدترین مطالب سایت