افراد و سازمان هایی جدیدی که به تحریم ها اضافه شد

افراد و سازمان هایی جدیدی که به تحریم ها اضافه شد

افراد و سازمان های جدیدی به که تحریم ها آمریکا اضافه شد

 

دونالد ترامپ با اضافه کردن افراد مشهور و سازمان های جدید به لیست تحریم های آمریکا اضافه شد این لیست را برای شما عزیزان نمایش می دهیم براساس این خبر، تحریم جدیدی علیه ایران از سوی امریکا اجرا نشده است

 

بلکه افراد و سازمان های جدیدی به تحریم های قبلی ایران اضافه شده اند.امریکا 13 فرد و 12 سازمان و شرکت را به لیست تحریم های ایران اضافه کرد.این افراد و سازمان ها ایرانی و غیرایرانی هستند.

 

به گزارش تالاب:این برای نخستین بار از زمان آغاز به کار دونالد ترامپ در سمت ریاست ایالات متحده امریکاست که این کشور افراد و سازمان هایی را به لیست تحریم های ایران اضافه می کند.

 

براساس این خبر، تحریم جدیدی علیه ایران از سوی امریکا اجرا نشده است بلکه افراد و سازمان های جدیدی به تحریم های قبلی ایران اضافه شده اند.

 

این خبر در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا منتشر شده است. اسامی افراد و شرکت ها نیز در این بیانیه که در سایت اینترنتی این وزارتخانه آمده قابل مشاهده است.

 

8 نفر از اشخاص و 5 مورد از نهادها ایرانی هستند . به ادعای وزارت خزانه داری آمریکا بعضی از آنها با سپاه پاسداران ارتباط دارند.

 

2 شهروند لبنان، یک شهروند امارات و یک شهروند چین هم در این فهرست هستند.فهرست افراد و نهادهای جدید اضافه شده به لیست تحریم های ایران به این شرح است

 

نام افراد تحریم شده:

– یحیی الحاج
– عبدالله اصغرزاده
– داریان تنی
– ابراهیم حسن دهقان
– فرحات محمدعبدالامیر
– محمد مقام
– کامبیز رستمی
– علی شریفی
– کین شینهوا
– ریچارد یو
– مصطفی زاهدی
– قدرت زرگری
– کارول ژو

 

شرکت‌های تحریم شده عبارتند از:

۱. شرکت ستاره شرقی، ۲. شرکت آرین دانش، ۳. شرکت ساختمانی-تجاری ماهر، ۴. شرکت تجاری-انرژی میراژ، ۵. شرکت بین المللی ام کی اس، ۶. شرکت صادرات واردات نینگبو، ۷.شرکت داریا افق سبز، ۸. شرکت داروسازی ریم، ۹. شرکت رویال پرل مستقر در امارات، ۱۰. شرکت زیست تجهیز پویش، ۱۱. شرکت تجاری کاسالینگ و ۱۲. :Mirage for Waste Management & Environmental Services sarl

 

جان اسمیت سرپرست دفتر کنترل دارایی‌های خارجی در وزارت خزانه داری آمریکا گفت: حمایت مستمر ایران از تروریسم و توسعه برنامه موشک‌های بالستیک اش تهدیدی برای منطقه، برای شرکای جهانی ما و برای آمریکاست.”

 

ترامپ و مشاور امنیت ملی وی در روزهای اخیر به شدت از آزمایش موشکی ایران انتقاد کرده بودند. آنها همچنین ایران را به اعطای سلاح به گروه انصار الله (حوثی ها) در یمن و بی ثباتی منطقه متهم کرده بودند که از سوی تهران رد شد.

 

رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت: تحریم های امروز علیه ایران تنها نخستین گام علیه رفتارهای تحریک آمیز ایران است.

 

جدیدترین مطالب سایت