اقلام مورد نیاز زلزله‌ زدگان کرمانشاه + لیست

اقلام مورد نیاز زلزله‌ زدگان کرمانشاه + لیست

وسایل مورد نیاز زلزله زدگان

 

جمعیت هلال احمر با اعلام لیست اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان کرمانشاه از مردم خواست این اقلام رابه سازمان هلال احمر تحویل دهند.

این اقلام حاوی: لوازم گرمایشی، چادرصحرایی، کنسرو، خشکبار، آب معدنی، لوازم بهداشتی، دارو‌هاي لازم، شیرخشک ووسایل نوزاد هست.

 

اقلام مورد نیاز زلزله‌ زدگان کرمانشاه + لیست

 

جمع آوری کمک به زلزله زدگان در اصفهان

 

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از برپایی ۳ پایگاه جمع‌آوری کمک‌هاي مردمی به زلزله‌زدگان غرب کشور در اصفهان خبر داد.

 

سعید صادقی در مصاحبه با خبرنگار تسنیم در اصفهان با تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با بازماندگان این زلزله از جمع‌آوری کمک‌هاي مردمی در سه پایگاه بهزیستی خبرداد و اظهار داشت: بهزیستی استان اصفهان بر زمینه لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه آماده دریافت کمک‌هاي مردمی هست.

 

وی با بیان این که مردم می توانند کمک هاي نقدی خود رابه شماره حساب 2173450241001 مشارکت‌هاي مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان و یا شماره کارت 6037991899616522 نزد بانک ملی ایران شعبه اصفهان به نام جمعیت واریز کنند.

 

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: پایگاه‌هاي جمع‌آوری کمک‌هاي مردمی در

 

مجتمع خدماتی شهید بهشتی، خیابان جی- بعد از سه راه همدانیان- نبش خیابان مهدیه، بنگاه مشاوره ژنتیک،

میدان خواجو جنب سازمان انتقال خون

مجتمع شهدای هفتم تیر در چهار راه آبشار ابتدای خیابان آبشار دوم

برپا شده هست.

 

وی با اشاره به ملزومات مورد نیاز زلزله زدگان کرمانشاه تصریح کرد: پتوی نو، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو، خشکبار، آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای لازم، شیرخشک و خرما از اقلام مورد نیاز زلزله زدگان به شمار می رود که مردم میتوانند با مراجعه به پایگاه‌هاي گرد آوری کمک‌هاي مردمی بهزیستی این اقلام را برای انتقال به مناطق آسیب دیده تحویل دهند.

 

جدیدترین مطالب سایت