اوباما دشمن سرسخت این مرد هندی

اوباما دشمن سرسخت این مرد هندی

مرد هندی منتقد سیاست های باراک اوباما

فیلم آمریکای اوبام به دلیل انتقادات خود از مشی سیاسی اوباما به دومین مستند پرفروش سینماهای آمریکا تبدیل شده است.
 
 
به گزارش تالاب: فیلم مستند دنیس دسوزا با عنوان ۲۰۱۶؛ آمریکای اوبام  که این روزها در سینماهای آمریکا اکران می شود با استقبال خوبی از سوی مردم این کشور مواجه شده است و البته حسابی اعصاب آقای رئیس جمهور را به هم ریخته است.
 
 
دنیس دسوزا یک محافظه کار هندی-آمریکایی است که متولد بمبئی در هند است و هم سن باراک اوباماست. دسوزا در جوانی برای ادامه تحصیل به ایالات متحده میرود و از کالج دارتموث فارغ التحصیل می شود.
 
 
در دوران دانشجویی به گروهی از دانشجویان دست راستی می پیوندد و یک نشریه محافظه کار را در دانشگاه منتشر می کند. او سپس به واشنگتن دی سی می رود و در زمان ریاست جمهوری رونالد ریگان در کاخ سفید مشغول بکار می شود.
 

اوباما دشمن سرسخت این مرد هندی

اوباما دشمن سرسخت این مرد هندی 

 
من اگر دستم را بالا بگیرم، کف دست من همرنگ دست هر سیاهپوست دیگر است این جمله یکی از جملاتی است
 
 
که آقای دسوزا با بیان آن در مصاحبه های خود به نوعی می خواهد به مخاطب این اطمینان را بدهد که به جهت این شباهت های او به اوباما، شناخت او از دیدگاه ها و تفکرات رئیس جمهور فعلی آمریکا دقیق تر از هر شناخت دیگری است و از موضع مردم نظرات خود را بیان می کند.

 

بنابر گزارش فاطر، این مستند تصویری از آمریکا در سال ۲۰۱۶ در صورت ابقای باراک اوبام در سمت ریاست جمهوری ارائه می‌دهد و شامل مصاحبه هایی با جورج اوبام، برادر ناتنی باراک اوباما، شلی استیل و دنیل پایپس از نومحافظه کاران آمریکایی به عنوان منتقدین سیاست های باراک اوباما است.

 

اوباما دشمن سرسخت این مرد هندی

اوباما دشمن سرسخت این مرد هندی 

 
 
دنیس در همان ابتدای فیلم یادآور می شود که این آمریکا بود که تنها ۳۵ سال بعد از دادن حقوق برابر به سیاهان یک دو رگه آمریکایی –آفریقایی را به ریاست جمهوری برگزید و این را دستاورد و پیروزی آمریکا و نه اوباما  می داند. او سپس به بررسی رابطه اوباما با پدرش می پردازد.
 
 
دنیس در این فیلم با نگاهی جانبدارانه از موضع علاقه به سیاست های آمریکا، اوباما را فردی ضد استعمار معرفی می کند که با سیاست های خود سعی در سرنگونی آمریکا و کمک به ملت های دیگر دارد و ریشه شعار تغییر اوباما را در این مستند جستجو می کند.
 
 
جدیدترین مطالب سایت