اینترنت کدام مناطق وصل شده است

اینترنت کدام مناطق وصل شده است

موضوع وصل شدن اینترنت اینروزها بـه موضوع داغ کشور تبدیل شده اسـت.

 

از ابتدای هفته جاری با تصویب شورای امنیت ودر راستای ایجاد محدودیت در برابر سوءاستفاده اغتشاشگران، دسترسی بـه شبکه‌هاي‌ پیام‌رسان خارجی قطع شده بود اما وب‌سایت‌هاي‌ داخلی از جمله سایت بانک‌ها و ادارات دولتی، خبرگزاری‌هاي‌ داخلی و ظاهرا تمامی‌ وب‌سایت‌هایي کـه از سرورهای داخلی بهره می‌بردند، قابل معرض بودند کـه از دقایقی قبل امکان دسترسی بـه شبکه‌هاي‌ پیام‌رسان نیز در عده اي از نقاط کشور برقرار شد.

 

بنا بر گزارش‌هاي‌ دریافتی، تا کنون قطعی اینترنت خطوط ثابت «ADSL» در هرمزگان، کرمانشاه، مرکزی، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر و بخش‌هایي از تهران برطرف شده و شبکه‌هاي‌ پیام‌رسان خارجی نظیر “واتس آپ” و “اینستاگرام” نیز در معرض قرار گرفته‌اند.

 

اینترنت کدام مناطق وصل شده است

اتصال به اینترنت جهت استفاده شرکت های تجاری و خدماتی در هرمزگان برقرار شد

از دقایقی قبل اتصال اینترنت در استان هرمزگان جهت استفاده شرکت های خدماتی و تجاری برقرار و شبکه‌های پیام رسان خارجی نظیر “واتس آپ” و “اینستاگرام” در دسترس می باشد.

 

از ابتدای هفته جاری با تصویب شورای امنیت و در راستای ایجاد محدودیت در برابر سوءاستفاده اغتشاشگران برای پیشبرد اقداماتشان، دسترسی به شبکه‌های پیام رسان خارجی قطع شده بود و وب‌سایت‌های داخلی از جمله سایت بانک‌ها و ادارات دولتی، خبرگزاری‌های داخلی و و ظاهراً تمامی‌ وب‌سایت‌هایی که از سرورهای داخلی بهره می‌بردند، قابل دسترس بودند که از دقایقی قبل امکان دسترسی به شبکه‌های پیام رسان نیز در استان هرمزگان برقرار شد.

 

یک منبع آگاه در گفت و گو با ایسنا، ضمن تأیید این خبر، افزود: تاکنون اینترنت شرکت های تجاری و خدماتی تمامی شرکت های اینترنتی در استان هرمزگان متصل شده است اما زمان دقیق اتصال مشترکان خانگی مشخص نیست.

 

 محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری روز گذشته(۲۹ آبان) در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به پرسش ایسنا درباره زمان وصل شدن اینترنت خاطرنشان کرد: ان شاءالله اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می شود.

 

این خبر برای مطلع ساختن شـما از برقرار شدن اینترنت در نقاط دیگر کشور بـه طور مرتب بروزرسانی میشود.

جدیدترین مطالب سایت