ایوانکا ترامپ از حوادث اخیر در ایران حمایت کرد

ایوانکا ترامپ از حوادث اخیر در ایران حمایت کرد

حمایت ایوانکا دختر ترامپ از حوادث اخیر

 

دونالد و ایوانکا ترامپ به ترتیب رییس جمهور ایالات امریکا و دختر دونالد از این روزهای ایران احساس امیدواری کردند و آینده ي روشنی را آرزو کردند در ادامه می‌توانید با ایوانکا ترامپ از شورشگران در ایران حمایت کرد تالاب را دنبال نمایید. 

 

حمایت دختر ترامپ از اغتشاشات ایران , «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور کشور آمریکا هم در حساب کاربری خود در توئیتر از نا آرامی‌هایاخیر در کشور حمایت کرد.

او در حساب کاربری‌ایش در توئیتر نوشت: «روحیه قهرمانی و شجاعت تظاهرات‌کنندگان صلح‌جو در ایران مرا تحت تأثیر قرار داد. ما بایستی درکنار مردم ایران بایستیم که در جستجوی رهایی از ستم هستند.»

ایوانکا ترامپ از حوادث اخیر در ایران حمایت کرد

 ترامپ و دخترش ایوانکا

 

ساعاتی قبل‌تر از این، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور ایالات امریکا که مهلت اغتشاشات پراکنده در بعضی شهر‌هاي ایران را بهانه مناسبی برای تأکید بر سیاست‌هاي ایران‌ستیزانه خود دیده برای چندمین بار در طی چند روز گذشته حمایت خودرا از ناآرامی‌ها در ایران اعلام کرد.

 

وی با تکرار اتهامات بی‌اساس نوشت: «ایران بعنوان کشور عدد یک در حمایت از تروریسم دولتی، با سوابق متعدد نقض دستمزد بشر که در هر ساعت رخ میدهد حالا اینترنت را تعطیل کرده تا معترضان صلح جو قادر به برقراری تماس نباشند. خوب نیست!.»

 

به گزارش تالاب موضع‌گیری‌هاي مکرر ترامپ برای آنچه به ادعای وی حمایت از مردم ایران است در حالی انجام میشود که وی از دوران ورود به قصر سفید ایران‌هراسی و ایران‌ستیزی را یکی از محور‌هاي مهم تصمیمات سیاست خارجی خود قرار داده است.

 

ترامپ در سخنرانی سه ماه پیش از تأیید پایبندی ایران به توافق هسته‌اي برجام خودداری کرد. او قبل از این سخنرانی، از مردم ایران با لفظ توهین‌آمیز «ملت تروریست» یاد کرد.

 

رئیس‌جمهور ایالات امریکا همینطور با امضای فرمانی شهروندان ایران را از ورود به خاک ایالات امریکا منع کرده است.

 

جدیدترین مطالب سایت