مقام معظم رهبری ؛ بخشش اضافه خدمت سربازان و مشمولان غایب

مقام معظم رهبری ؛ بخشش اضافه خدمت سربازان و مشمولان غایب

بخشش اضافه خدمت سربازان و مشمولان غایب

 

مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا با این توصیه به مناسبت عید فطر موافقت کردند.رییس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای مسلح از بخشش اضافه خدمت سنواتی و انضباطی مشمولان سربازی خبر داد.

 

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با تالاب در این باره، گفت: با توصیه ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر بخشش اضافه خدمت‌هاي سنواتی مشمولان غایب سربازی و همینطور اضافه خدمت‌هاي انضباطی سربازان،مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا با این توصیه به مناسبت عید فطر موافقت کردند.

 

وی اضافه کرد: بر این زمینه، اضافه خدمت سنواتی تمامی کارکنان وظیفه در حال خدمت و همینطور اضافه خدمت مشمولان غایبی که تا 22 بهمن ماه امسال، خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کنند، بخشیده خواهد شد.

 

کمالی با اشاره به بخشش اضافه خدمت انضباطی سربازان نیز گفت: آن دسته از سربازانی که اضافه خدمت انضباطی دریافت کرده‌اند نیز اضافه خدمت‌شان بخشیده خواهد شد.

 

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای مسلح با اشاره به مشمولانی که دارای هشت سال غیبت یا اکثر از آن میباشند نیز گفت: برای این دسته از افراد امکان معافیت از سربازی با پرداخت جریمه ریالی وجود دارد.

 

بخشش اضافه خدمت سربازان

اما اگر انها نخواهند با پرداخت جریمه ریالی از سربازی معاف شوند، می توانند از این فرصت بهرهگیری کرده و اگر تا 22 بهمن ماه امسال خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کنند اضافه خدمت ناشی از غیبت‌شان بخشیده شود.

 

وی با اشاره به سربازانی که مشمول این بخشش می شوند، گفت: رده‌هاي گوناگون نیروهای مسلح باید افراد در حال خدمت را در اولویت قرار داده و با بررسی شرایط ابتدا بخشش اضافه خدمت آنان را محاسبه کرده و در صورتیکه باید از خدمت سربازی ترخیص شوند آنان را ترخیص کنند.

 

کمالی در پایان از مشمولان غایب خواست که از فرصت پیش آمده بهرهگیری کرده و نسبت به تعیین تکلیف اوضاع سربازی خود اقدام کنند چرا که احتمال تمدید این بخشودگی بسیار کم هست.

 

جدیدترین مطالب سایت