برگزاری مراسم عقد زوج دزفولی در بیمارستان (عکس)

برگزاری مراسم عقد زوج دزفولی در بیمارستان (عکس)

مراسم عقد زوج جوان که در بیمارستان برگزار شد

تصمیم جالب یک زوج دزفولی برای برگزاری مراسم عقد خود در بیمارستان با واکنش های زیادی رو به رو شد.

 

به گزارش تالاب، زوج جوان دزفولی تصمیم گرفتند مراسم عقد خود را در بیمارستان بزرگ دزفول که آقای داماد در آن بستری بود برگزار کنند . با اتمام ماه صفر و فرا رسیدن ماه ربیع الاول ، میزان برگزاری جشنهای ازدواج و عقد بالا رفته و بیشتر تالارها تا پایان این ماه رزرو شده اند . 

 

حالا اما بیمارستان بزرگ دزفول در نخستین روز از حلول ماه مبارک ربیع الاول شاهد عقد یک زوج جوان بود. داماد در این بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته و دوران نقاهت پس از عمل را میگذراند

برگزاری مراسم عقد زوج دزفولی در بیمارستان (عکس)

مراسم عقد در بیمارستان

 

این آیین معنوی روز پنجشنبه با همکاری مدیریت بیمارستان بزرگ دزفول در بخش جراحی مردان این بیمارستان برگزار شد.

 

داماد که در بخش جراحی مردان بیمارستان بزرگ دزفول بستری بود با موافقت خانواده عروس آیین عقد را در بیمارستان برگزار کرد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول عصر پنجشنبه گفت: در پی تقاضای خانواده داماد برای برگزاری مراسم عقد، اتاقی در این بیمارستان به انجام مراسم اختصاص یافت.

برگزاری مراسم عقد زوج دزفولی در بیمارستان (عکس)

زوجی که مراسم خود را در بیمارستان برگزار کردند

 

فریدون جعفریانفر افزود: با حضور خانواده عروس در بیمارستان عاقد، خطبه عقد را جاری کرد.وی افزود: داماد تحت عمل جراحی قرار گرفته و در سلامت کامل در دوران نقاهت پس از عمل به سر می برد.

 

برگزاری آیین عقد این زوج در بیمارستان بزرگ دزفول در نخستین روز از ماه مبارک ربیع الاول شادمانی بیماران بستری و نیز پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان را به دنبال داشت.

 

با آغاز ماه مبارک ربیع آیین های جشن و شادمانی در دزفول آغاز شده است و دفاتر ثبت ازدواج در دزفول در نخستین روز از ماه ربیع الاول شلوغ است.

 

جدیدترین مطالب سایت