تجاوز جنسی به دروازه بان دختر در مراسم بهترین های جهان (عکس)

تجاوز جنسی به دروازه بان دختر در مراسم بهترین های جهان (عکس)

تعرض جنسی سپ بلاتر به دروازه بان زن فوتبالیست 

 

سپ بلاتر یکی از قدیمی‌ترین افراد فوتبالیست در دنیا بوده هست که پس از رشوه گیری بسیار چندان از کارش برکنار شد و گویا این‌که هنوز هم وی حاشیه هایي دارد . 

 

تجاوز جنسی به دروازه بان دختر در مراسم برترین هاي دنیا , به گزارش تالاب در حالیکه اتهامات گسترده سپ بلاتر درمورد پرداخت رشوه باعث شد او ریاست فیفا را از دست بدهد و ممنوع الکار شود، اینبار تهمت دیگری متوجه پیرمرد سوئیسی شده هست.

 

هوپ سولو، دروازه‌بان تیم فوتبال زنان کشور آمریکا که در مراسم برترین‌هاي فیفا درسال ۲۰۱۳ حضور داشت در گفت‌وگوی تازه خود با رسانه پرتغالی، اظهار کرد: بلاتر در مراسم برترین‌هاي فیفا من را مورد آزار جنسی قرار داد، ولی چنین رفتاری طبیعی جلوه داده شد.

 

من واقعا از چنین رفتاری شوکه شدم, و خیلی سریعا آن جا را ترک کردم تا درکنار هم تیمی‌هایم برای دریافت جایزه برترین‌هاي فیفا باشم. دقت‌ام را خیلی سریعا معطوف به هم تیمی خودم کردم. این رفتار اصلا رفتار درستی نبود.

تجاوز جنسی به دروازه بان دختر در مراسم بهترین های جهان (عکس)

تصویر هوپ سولو دروازه بان تیم امریکا

سولو مدعی شده هست که در آن مراسم بلاتر بدن وی را لمس کرده هست.

 

بعد از این اظهار نظر نماینده سپ بلاتر به این موضوع واکنش نشان داد و گفته‌هاي این دروازه‌بان را پوچ و بی زمینه دانست.

 

سپ بلاتر ۸۱ ساله درسال ۲۰۱۵ به علت پرداخت رشوه از فعالیت خود  منع شد. بلاتر همینطور متهم به رفتارهای جنسی در قبال فوتبال بانوان بوده هست. درسال ۲۰۰۴ از بلاتر به خاطر گفتن این‌که زنان باید لباس‌هاي آزادتری بر تن کنند تا دقت بیشتری به فوتبال بانوان شود، اعتراض شد.

 

جدیدترین مطالب سایت