ترامپ باعث مسلمان شدن زن آمریکایی شد

ترامپ باعث مسلمان شدن زن آمریکایی شد

دونالد ترامپ باعث شد یک زن آمریکایی را مسلمان کرد

 

ترامپ مسن‌ترین رئیس جمهور در دور اول و تنها کسی است که بدون هر گونه سابقه تصدی مناصب سیاسی یا نظامی به ریاست جمهوری آمریکا برگزیده شده است.

 

دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا به مهاجر ستیزی و نژاد پرستی و مخالفت با مسلمانان مشهور است . این اظهارات تنفر برانگیز ترامپ اما باعث شده توجه یک زن آمریکایی به هویت اصلی مسلمانان و واقعیت اسلام بیشتر جلب شده و در پی کشف واقعیت دست به تحقیق بزند .

 

تحقیقی که به گزارش ایران ناز پایان خوشی داشت و این بانو حقیقت را یافت و مسلمان شد با ما در سایت تالاب باشید با بهترین ها

 

ترامپ باعث مسلمان شدن زن آمریکایی شد

به گزارش تالاب ماجرا ازین قرار است که یک بانوی آمریکایی پس از شنیدن حرف‌های اسلام‌ هراسانه ترامپ در گردهمایی‌های انتخاباتی مسلمان شد. لیزا شانکلین، زن آمریکایی که در گردهمایی‌های تبلیغاتی دونالد ترامپ و طرفدارانش شرکت می‌کردمسلمان شد.

ترامپ باعث مسلمان شدن زن آمریکایی شد

او می‌گوید وقتی در این تجمعات شرکت می‌کردم حرف‌ها و شعارهای زیادی بر ضد اسلام می‌شنیدم. همین باعث کنجکاوی‌ام شد و تصمیم گرفتم خودم قرآن را بخوانم.مدتی که با قرآن مأنوس بودم ارتباط بسیاری با آن برقرار کردم و خداوند را به عنوان تنها حقیقت مطلق جهان یافتم. لیزا می‌گوید اکنون دین اسلام را پذیرفته‌ام و تصمیم دارم از روز 20 ژانویه یعنی اولین روز ورود ترامپ به کاخ سفید همه جا با حجاب اسلامی حاضر شوم.

 

این زن مسلمان آمریکایی می‌گوید از داشتن حجاب اصلاً خجالت نمی‌کشد.او معتقد است ترامپ و امثال او حقیقت را نمی‌شناسند و امیدوار است خداوند آنها را هدایت کند تا روزی حقیقت را بیابند.

 

جدیدترین مطالب سایت