آیا تلگرام و اینستاگرام برای همیشه فیلتر شده است ؟

آیا تلگرام و اینستاگرام برای همیشه فیلتر شده است ؟

تلگرام تا کی فیلتره ؟ 

 

تلگرام یک نرم افزار بسیار فراگیر در ایران هست که حدود 40 میلیون کاربر فعال دارد اما بعلت اقتشاش هاي امروزه در سیاست هاي ایران تلگرام و اینستاگرام فیلتر شد .

 

فیلتر همیشگی تلگرام , یک منبع آگاه در گفت‌و‌گو با اشاره به فیلترینگ ایجاد شده برای اینستاگرام و تلگرام ودر جواب به این پرسش که فیلترینگ تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

گفت: فیلترینگ شبکه اجتماعی اینستاگرام به علت وجود نداشتن نمونه نظیر داخلی، موقتی است و انتظار می رود تا محدودیت‌هاي ایجاد شده برای اینستاگرام تا چند هفته آینده از بین برود و اینستاگرام در حالات نرمال قرار بگیرد. البته فیلترینگ هوشمند برای این شبکه اجتماعی به صورت جدی دنبال ودر نظر گرفته می شود.

 

آیا تلگرام و اینستاگرام برای همیشه فیلتر شده است ؟
 

فیلتر اینستاگرام و تلگرام

 

وی درمورد تلگرام اظهار داشت: مسئولان مجموعه تلگرام با مقامات ایرانی همکاری نکرده‌اند و مشکل در عبور از خطر قرمز ایران توسط یک پیام رسان بیگانه با تعداد زیاد کاربر ایرانی است.

 

به گزارش تالاب انتظار بر این است که پیام رسان تلگرام باوجود نمونه‌هاي داخلی مناسب و امن حتی نمونه‌هاي خارجی، به صورت دائمی فیلتر و از معرض خارج شود. توصیه می کنیم مردم از شبکه‌هاي اجتماعی داخلی مثل سروش استفاده کنند.

 

جدیدترین مطالب سایت