تمام مشتریان شرکت ایرانسل طی واکنشی هک شدند!

تمام مشتریان شرکت ایرانسل طی واکنشی هک شدند!

تمام مشتریان شرکت ایرانسل طی واکنشی هک شدند!

چند روز پیش در سیستم های ایرانسل موجب شد تا هکرهابه این شرکت حمله ور شوند در ادامه با تمام مشتریان شرکت ایرانسل طی واکنشی هک شدند! سایت تالاب را دنبال کنید.

 

حساب مشترکان ایرانسل مورد حمله هکرها قرار گرفت و کارشان هم موفقیت آمیز بود،یعنی اطلاعات مشترکان ایرانسل لو رفت. دیروز اخباری مبنی بر دسترسی غیرمجاز به برخی اطلاعات مشترکان ایرانسل و تغییر رمز حساب آن‌ها از طریق پنل حساب اینترنتی منتشر شد. کمی پس از انتشار این اخبار،

 

روابط عمومی اپراتور دوم تلفن همراه کشور از شناسایی و دفع حمله هکری به ایرانسل در مراحل ابتدایی توسط تیم کارشناسی امنیت شبکه این شرکت خبر داد.اخیرا خبری مبنی بر دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مشترکان اپراتور دوم تلفن همراه در فضاهای مجازی منتشر شد. بر اساس این اخبار، ادعا شده که هکرها از طریق یک ابزار هک از راه پنل کنترل حساب اینترنتی (ECARE)،

 

امکان تغییر غیرمجاز رمز حساب، ورود به آن و در نتیجه دسترسی به اطلاعات مشترکان را به دست آورده‌اند.پس از اعلام این خبر، شرکت ایرانسل از مشترکان خواست که به منظور جلوگیری از امکان نفوذ هکرها به حساب اینترنتی، با ورود به قسمت لاگین سایت اپراتور و وارد کردن شماره تلفن همراه خود، چند بار رمز اشتباه وارد کنند تا اکانت قفل شود و قابل دسترسی نباشد.

دفع حمله هکری به ایرانسل توسط تیم کارشناسان امنیت شبکه

به گزارش تالاب اندکی بعد، شرکت ایرانسل مجددا در بیانیه‌ای اعلام کرد:پس از سوال‌های مطرح شده از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر حمله هکری به ایرانسل و نفوذ به سامانه کنترل حساب اینترنتی مشترکان، به اطلاع می‌رساند که این حمله هکری در مراحل ابتدایی توسط تیم کارشناسان امنیت شبکه ایرانسل شناسایی و دفع شده است.

 

با وجود این که روابط عمومی اپراتور دوم تلفن همراه، حمله هکری به ایرانسل را تایید کرد، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان نهاد ناظر بر فعالیت اپراتورهای موبایل مدعی شده که هیچ گزارشی در این رابطه ارسال نشده است.

جدیدترین مطالب سایت