معرفی برترین جت های خصوصی در سرتاسر جهان

معرفی برترین جت های خصوصی در سرتاسر جهان

بهترین بیز جت ها 

جت یک صنعت بسیار بزرگ در تمام جهان شده است و حتی از این وسیله هم در جنگ ها هم مورد استفاده قرار میگیرد در ادامه میتوانید با معرفی برترین جت های خصوصی در سرتاسر جهان سایت تالاب را دنبال کنید.

 

بیزجت‌ها یا جت‌های خصوصی، وسایل حمل و نقل پروازی‌ای هستند که برای جا‌به‌جایی گروه یا افراد خاصی طراحی می‌شوند. شاید در موارد خاص این وسایل حمل و نقل پروازی برای انتقال بیماران یا مجروحین نیز مورد استفاده قرار گیرند یا واسطه‌ای برای مبادله وسایل یا تجهیزات گردند.

 

استفاده از این پروازی‌های کوچک در مواقع بحرانی توسط مقامات امری بدیهی به شمار می‌آید. اما بیزجت‌ها این روزها بیشتر حکم وسایل حمل و نقل تجملاتی را دارند.

 

 HA 420 هوندا جت، یکی از بهترین بیزجت‌های جهان به شمار می‌آید. پس از 30 سال ساخت و توسعه، سرانجام گروه صنعتی هوندا این جت  پروازی کوچک را به مشتریان ارائه داد. البته برای داشتن این جت شخصی باید 4.5 میلیون پوند خرج کنید. شاید دلیل زمان بر بودن بیش از حد ساخت این وسیله پروازی، وسواس بیش از حد مهندسان هوندا برای پیشگامی در ارائه جدید ساختار موتور و کاهش صدای کابین و توسعه اقتصاد سوخت باشد.

 

معرفی برترین جت های خصوصی 2023 در سرتاسر جهان

آشنایی با بهترین جت های خصوصی

 

BBJ 787-8 VVIP

دومین بیزجت دنیا با کد و نام بالا شناخته می‌شود و 230 میلیون پوند ارزش دارد. اگر یک مولتی میلیونر باشید، BBJ با یک تماس تلفنی برایتان مهیا خواهد شد. بخش بیزینس جت بوئینگ که در سال 1996 احداث شد، مجوز ساخت هواپیماهای خصوصی در خطوط هوایی تجاری را صادر کرد.

معرفی برترین جت های خصوصی 2023 در سرتاسر جهان

برترین جت های خصوصی

 

بهره‌وری سوخت و ساختار مسافری کربن-کامپوزیتی در بال‌ها از شاخصه‌های این بوئینگ محسوب می‌شود. فضای کابین به گونه‌ای طراحی شده که خستگی ناشی از یک پرواز طولانی را برای مسافران به حداقل برساند. این جت خصوصی می‌تواند به صورت بی‌وقفه مسافت 15771 کیلومتری را در 17 ساعت بپیماید.

معرفی برترین جت های خصوصی 2023 در سرتاسر جهان

بیز جت های جدید 

 

در طراحی داخلی این جت شاهد سقف قوس‌دار، کف چوبی از جنس چوب‌های جنگلی، سرویس بهداشتی و حمام‌های مرمری، تخت‌های بزرگ و فرش‌های دست‌بافت ابریشمی هستیم.

 

گلف استریم G650ER

یکی از بلندپروازها و سریع‌ترین‌های آسمان محسوب می‌شود. سرعت آن بسیار نزدیک به سرعت صوت است و در ارتفاع 50 هزار پایی حرکت می‌کند که البته این مقیاس بیشتر از هواپیماهای مسافربری محسوب می‌شود.

معرفی برترین جت های خصوصی 2023 در سرتاسر جهان

بیز جت های جدید

 

با 8 مسافر این جت شخصی می‌تواند بی‌وقفه از هونک‌کنگ تا نیویورک یا ملبورن تا لس‌آنجلس را پرواز کند. این مسافت حدود 12874 کیلومتر خواهد بود.

جدیدترین مطالب سایت