جوسازی سعودی ها علیه ایران برای حج امسال

جوسازی سعودی ها علیه ایران برای حج امسال

جوسازی عربستان سعودی به ایرانی‌ها درباره حج امسال

 

در پی اتفاقاتی که در منا افتاد و عربستان زیر بار مسئولیت کشته شدن انسان های بی گناه نرفت . در مصاحبه های که در شبکه اجتمایی و … داشتند علیه ایران جوسازی کردند. و حال با دعوت ایرانی ها از طریق راه های دیگر به مکه دنبال جوسازی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
 
به گزارش تالاب:«عربستان از شما حجاج ایرانی دعوت می کند تا از طریق هر کشوری غیر از ایران که مایل باشید، ویزا بگیرید و در حج امسال مشارکت کنید.» وبسایت شبکه العربیه پیام فارسی “محمد السلمی” رییس مرکز سعودی تحقیقات راهبردی در مسائل ایران را خطاب به ایرانی ها پخش کرد.
 
محمد السلمی طی پیامی به زبان فارسی به ایرانی ها گفت: «عربستان از شما حجاج ایرانی دعوت می کند تا از طریق هر کشوری غیر از ایران که مایل باشید، ویزا بگیرید و در حج امسال مشارکت کنید.
 

جوسازی سعودی ها علیه ایران برای حج امسال

جَو سازی سعودی ها علیه ایران

 

 

السلمی در ادامه و در راستای سیاست های دیکته شده به او مدعی شد: «ایرانی ها هوشیار باشید که نظام با آمریکا و اسراییل به طور محرمانه رایزنی می کند و می خواهد کعبه را به یک بت تبدیل کند.»السلمی افزود:

 

«پیام ولیعهد سعودی برای همه روشن است و آن اینکه عربستان همان خدمتی که برای دیگر حجاج جهان اسلام صورت می دهد، برای حجاج ایرانی هم ترتیب خواهد داد.»

 

جدیدترین مطالب سایت